Title: | Interaktivní animace – informační panel (didaktická pomůcka) |
Other Titles: | Interactive animation – information panel (didactic device) |
Authors: | Kalinová, Denisa |
Advisor: | Barta Jiří, Prof. akad. mal. |
Referee: | Domlátil Vojtěch, Doc. MgA. |
Issue Date: | 2021 |
Publisher: | Západočeská univerzita v Plzni |
Document type: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/44582 |
Keywords: | interaktivní;uvolňovací;cviky;animace;didaktika;aplikace;appstore;děti;sešit;kosmonaut;měsíc |
Keywords in different language: | interactive;handwriting;activities;animation;didactics;application;appstore;children;workbook;astronaut;moon |
Abstract: | Interaktivní uvolňovací cviky slouží dětem prvních tříd základních škol, pro uvolnění ruky před Písankou. Sešit obsahuje cviky, zajímavé úkoly a ilustrace, které po spojení s mobilní aplikací spustí animaci. Celým sešitem provází děti malý astronaut, kterému děti díky cvikům pomohou dostat se na Měsíc. Součástí jsou plakát a samolepky. |
Abstract in different language: | Workbook of Interactive handwriting activities is used by children in the first grades of primary schools, to relax their hands before using writing book. The workbook contains handwriting activities, interesting tasks, and illustrations that, when connected to the mobile application, start the animation. The children are accompanied by a small astronaut throughout the whole workbook, to whom the children will help to get to the Moon thanks to exercises. A poster and stickers are included in the workbook. |
Rights: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Appears in Collections: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVU) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
BP_Kalinova_Denisa.pdf | Plný text práce | 2,98 MB | Adobe PDF | View/Open |
Kalinova_v.docx | Posudek vedoucího práce | 40,31 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Kalinova_o.doc | Posudek oponenta práce | 51 kB | Microsoft Word | View/Open |
Kalinova.pdf | Průběh obhajoby práce | 321,73 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/44582
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.