Title: | Setkávání s dramatickou výchovou a divadlem na 1. stupni vybraných základních škol v Plzni |
Other Titles: | Encounter with drama education and theatre at primary schools in Plzeň |
Authors: | Müllerová, Lenka |
Advisor: | Gažáková Eva, MgA. Ph.D. |
Referee: | Černíková Marie, MgA. Ph.D. |
Issue Date: | 2021 |
Publisher: | Západočeská univerzita v Plzni |
Document type: | diplomová práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/44679 |
Keywords: | dramatická výchova;divadlo;gymnázium františka křižíka a základní škola;metody a techniky dramatické výchovy;první stupeň |
Keywords in different language: | drama education;theatre;gymnazium frantiska krizika;drama methods and techniques;elementary school |
Abstract: | Diplomová práce se věnuje setkávání dětí s dramatickou výchovou a divadlem na 1. stupni Gymnázia Františka Křižíka a ZŠ. Cílem práce je na základě propojení teoretického rámce oboru a případové studie vybrané ZŠ ukázat, jak je možné využít DV a divadlo ve výuce na 1. stupni ZŠ. |
Abstract in different language: | This diploma thesis deals with children encounter with drama education and theatre at the primary school of Gymnazium Frantiska Krizika. The main aim of the thesis is to connect a theoretical scope of drama to the case study of the chosen elementary school, and to show how to use drama and theatre in elementary education. |
Rights: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Appears in Collections: | Diplomové práce / Theses (KPG) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
DP Mullerova.pdf | Plný text práce | 2,17 MB | Adobe PDF | View/Open |
Mullerova VP.pdf | Posudek vedoucího práce | 205,38 kB | Adobe PDF | View/Open |
Mullerova OP.pdf | Posudek oponenta práce | 100,23 kB | Adobe PDF | View/Open |
Mullerova O.pdf | Průběh obhajoby práce | 819,72 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/44679
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.