Title: Produktové a procesní inovace
Other Titles: Product and Process Inovation
Authors: Pavlíček, Lukáš
Advisor: Čížek Petr, Ing. Ph.D., MA
Referee: Vacek Jiří, Doc. Ing. Ph.D.
Issue Date: 2021
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/44683
Keywords: inovace;produkt;produktová inovace;chytré mobilní telefony xiaomi
Keywords in different language: innovation;product;innovation product;xiaomi smartphones
Abstract: Tématem diplomové práce jsou "Produktové a procesní inovace". Hlavním cílem práce je navržení produktových inovací u chytrých mobilních telefonů, které by mohly zvýšit prodeje a zákaznickou spokojenost uživatelů značky Xiaomi. Kvalifikační práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část obsahuje definice a klíčové pojmy, které jsou formulovány na základě prostudování odborné literatury a slouží k porozumění dané problematiky. V praktické části dochází, za využití metod na produkování myšlenek, k prvotním nápadům inovací mobilních telefonů Xiaomi. Tyto produktové inovace jsou aplikovány ve výzkumném šetření napříč trhem. Získaná data jsou analyzována, vyhodnocena a dochází k jejich interpretaci pomocí grafů a tabulek. Na základě výsledků výzkumného šetření dochází k navržení jednotlivých produktových inovací, které mohou vést ke zvýšení prodejů a spokojenosti zákazníků Xiaomi.
Abstract in different language: The topic of this master thesis is product and process innovation of Xiaomi smartphones. The goal of the thesis is to suggest product innovations of Xiaomi smartphones which could increase sales and customer satisfaction of their users. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part includes the definitions and key terms which are formulated based on the study of professional literature and help to understand the issue. In the practical part, some brainstorming techniques are used. Based on these techniques some initial ideas of innovations of Xiaomi smartphones are presented. These ideas of product innovation are used in the subsequent market research. All the acquired data are analysed, evaluated and presented by using graphs and tables. Based on the results of the market research, individual product innovations which can lead to increased sales and customer satisfaction of Xiaomi users are proposed.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Appears in Collections:Diplomové práce / Theses (KPM)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DP_Pavlicek_Lukas.pdfPlný text práce2,94 MBAdobe PDFView/Open
Pavlicek_Lukas_o.pdfPosudek oponenta práce128,36 kBAdobe PDFView/Open
Pavlicek_Lukas_v.pdfPosudek vedoucího práce225,39 kBAdobe PDFView/Open
Pavlicek - prubeh obhajoby.pdfPrůběh obhajoby práce54,82 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/44683

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.