Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHirt Tomáš, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorTvrdá, Radka
dc.contributor.refereeDvořáková Tereza, Mgr.
dc.date.accepted2021-6-7
dc.date.accessioned2021-08-30T22:12:26Z-
dc.date.available2020-6-25
dc.date.available2021-08-30T22:12:26Z-
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-4-25
dc.identifier87673
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/44975
dc.description.abstractCílem mé bakalářské práce je porozumět sdílené představě o postižených dětech, která se odráží v chování pedagogů a jejich spolužáků. Postižené děti jsou sociálně vylučovány z kolektivů a mým záměrem je interpretovat důvody jejich exkluze a zároveň také postoje a dílčí představy pedagogů, kteří výrazně ovlivňují dětskou identitu a jejich chování. Chtěla byt zjistit, zda pedagogové tuto exkluzi podporují, či provádějí opatření, která by jí mohla zabránit. Zaměřím se na to, jak jsou sdílené představy o specifických omezeních dětí s diagnózou reprodukovány v prostředí školy. Jako metody zkoumání chci zařadit zúčastněné pozorování v konkrétní třídě, dále strukturované či polostrukturované rozhovory s pedagogy a popřípadě také skupinové rozhovory.cs
dc.format35 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectexkluzecs
dc.subjectpostižené dětics
dc.subjectpedagogcs
dc.subjectsdílená představacs
dc.titleExkluze postižených dětí ve školáchcs
dc.title.alternativeExclusion of disabled children in schoolsen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta filozofickács
dc.thesis.degree-programAntropologiecs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe goal of my work is to understand the shared image about disabled children, which reflects in the behaviour of teachers and their classmates. Disabled children are socially excluded from groups and my intention is to interpret the reasons of such exclusion and as well as the attitudes and partial ideas of teachers, who significantly affect children identity and behaviour. I would like to find out, if teachers support the exclusion or take measures, which could prevent it. I will focus on how shared ideas about the specific limitations of children with diagnoses are reproduced in the school environment. As methods i will use participatory observation in a specific class and structured or semi-structured interviews with teachers and possibly group interviews.en
dc.subject.translatedexclusionen
dc.subject.translateddisabled childrenen
dc.subject.translatedpedagogueen
dc.subject.translatedshared imageen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KSA)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace - Radka Tvrda.pdfPlný text práce827,28 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Tvrda_posudek oponenta.pdfPosudek oponenta práce922,81 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Tvrda_posudek vedouciho.pdfPosudek vedoucího práce1,13 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Tvrda_prubeh obhajoby.pdfPrůběh obhajoby práce363,82 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/44975

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.