Název: Přístupy k bilingvnímu vzdělávání
Další názvy: Approaches to Bilingual Education
Autoři: Váchalová, Nikola
Vedoucí práce/školitel: Reynaert Barbora, Mgr. Ph.D.
Datum vydání: 2021
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/45243
Klíčová slova: bilingvní vzdělávání;distanční výuka;výukové metody;potřeby studentů;motivace;český školský systém;česko-španělský bilingvní program
Klíčová slova v dalším jazyce: bilingual education;distance teaching;teaching methods;student needs;motivation;czech education system;czech-spanish bilingual programme
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá přístupy k bilingvnímu vzdělávání. Zkoumá, jak probíhala výuka na česko-španělském bilingvním programu v době distanční výuky. Popisuje, jak byl ovlivněn výběr výukových metod s ohledem na individuální potřeby studentů, samotné potřeby studentů a motivace při osvojování španělštiny. Teoretická část se zaobírá definicemi bilingvního vzdělávání, jeho typy a realizací nejen v českém školním systému. Výzkum byl proveden formou dotazníku a následného rozhovoru. Vyplynulo z něj, že volba výukových metod a přístup učitelů k výuce musely být pozměněny tomuto typu výuky. Vliv distančního vzdělávání na potřeby a motivaci studentů při učení způsobil navrhované kurikulární změny v programu pro následující rok.
Abstrakt v dalším jazyce: The thesis deals with approaches towards bilingual education. It provides an insight into how bilingual education at a Czech-Spanish bilingual programme was conducted during distance teaching. It inquires into whether and how the teaching methods´ choice with respect to individual student needs, needs and motivation when language learning were affected. The theoretical part also provides definitions of bilingual education, its types and application not only in the Czech school system. The research conducted is described in the thesis´ second part. It was realized by means of a questionnaire serving as a semi-stage to a further in-depth interview. The research suggests that methodological choices and the respondents´ approaches must have been adjusted to distance teaching. Its effect on student needs and student motivation resulted in the suggested curriculum adjustments for the following year.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KAN)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Thesis _Final Vachalova.pdfPlný text práce688,75 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Scan_pos_ved_Reyn_Vachalova.pdfPosudek vedoucího práce466,52 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Pos_opon_Skop_Vachalova.pdfPosudek oponenta práce652,4 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Scan_obhajoba_Vachalova.pdfPrůběh obhajoby práce394,87 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/45243

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.