Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorWagnerová Marina, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorPoláková, Klára
dc.contributor.refereeBlahak Boris, Dr. Phil. M.A.
dc.date.accepted2017-5-29
dc.date.accessioned2022-02-07T14:25:03Z-
dc.date.available2016-6-2
dc.date.available2022-02-07T14:25:03Z-
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-4-28
dc.identifier73216
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/46807-
dc.description.abstractTématem této bakálářské práce je obsahová a jazyková analýza reklamních materiálů bavorských politických stran. Teoretická část této práce se zabývá obecnou charakteristikou reklamy, spolkovou zemí Bavorsko a jejími nejznámnějšími politickými stranami a stručně popisuje lexikální jevy, které jsou zkoumány v části praktické. V praktické části se autorka zabývá obsahovou a jazykovou analýzou vybraných reklamních materiálů.cs
dc.format102 s.
dc.language.isode
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=73216-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectreklamacs
dc.subjectbavorskocs
dc.subjectpolitické stranycs
dc.subjectjazyková analýzacs
dc.subjectobsahová analýzacs
dc.titleObsahová a jazyková analýza reklamních materiálů politických stran v Bavorskucs
dc.title.alternativeContent and linguistic analysis of advertising materials of political parties in Bavariaen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta filozofická
dc.thesis.degree-programFilologie
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe topic of this bachelor thesis is the content and linguistic analysis of advertising materials of political parties in Bavaria. The theoretical part of this thesis deals with the general characteristic of advertising, federal state of Bavaria and its the best known political parties and shortly describes lexical phenomena, which are researched in the practical part. In the practical part the author deals with content and linguistic analysis of the chosen advertising materials.en
dc.subject.translatedadvertisingen
dc.subject.translatedbavariaen
dc.subject.translatedpolitical partiesen
dc.subject.translatedlinguistic analysisen
dc.subject.translatedcontent analysisen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KGS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace, Polakova Klara.pdfPlný text práce1,99 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
polakova.pdfPosudek vedoucího práce273,27 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Klara_Polakova_posudek_oponent.pdfPosudek oponenta práce171,64 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
polakova_0.pdfPrůběh obhajoby práce273,27 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/46807

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.