Název: Analýza marketingové strategie vybrané společnosti
Další názvy: Analysis of the marketing strategy of a selected company
Autoři: Kašová, Tereza
Vedoucí práce/školitel: Mičík Michal, Ing. Ph.D.
Oponent: Chlopčík Tomáš, Ing.
Datum vydání: 2021
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/47443
Klíčová slova: kara trutnov;a. s.;marketing;marketingová strategie
Klíčová slova v dalším jazyce: kara trutnov;a. s.;marketing;marketing strategy.
Abstrakt: Bakalářská práce nastiňuje problematiku marketingové strategie vybrané společnosti, která se zaměřuje na výrobu a pozdější prodej kožených a kožešinových produktů. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy z oblasti marketingu, kam se řadí marketingový mix, komunikační mix, analýza prostředí a trh s luxusním zbožím. Praktická část je tvořena představením společnosti KARA Trutnov, a. s., kde je představena historie, profil, název, logo a cílová skupina společnosti. V závěru práce je provedeno dotazníkové šetření a navržena doporučení pro zlepšení marketingové strategie v oblasti marketingového a komunikačního mixu. Cílem bakalářské práce je provést analýzu marketingové strategie KARA Trutnov, a. s. a poskytnout návrhy či doporučení na zlepšení stávající marketingové strategie.
Abstrakt v dalším jazyce: The bachelor thesis outlines the issues of marketing strategy of a selected company, which focuses on the production and later sale of leather and fur products. The theoretical part explains the concepts of marketing, which includes the marketing mix, communication mix, environmental analysis and the luxury goods market. The practical part consists of a presentation of the company KARA Trutnov, a. s., Where the history, profile, name, logo and target group of the company are presented. At the end of the work, a survey is conducted and recommendations for improving the marketing strategy in the field of marketing and communication mix are proposed. The aim of the bachelor thesis is to analyze the marketing strategy of KARA Trutnov, a. s. and provide suggestions or recommendations for improving the current marketing strategy.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace - Tereza Kasova.pdfPlný text práce1,28 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kasova_Tereza_v.pdfPosudek vedoucího práce229,88 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kasova_Tereza_o.pdfPosudek oponenta práce123,73 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kasovaob.pdfPrůběh obhajoby práce35,14 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47443

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.