Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHolubová Lenka, Ing.
dc.contributor.authorDo, Hai Yen
dc.contributor.refereeMičík Michal, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2021-6-15
dc.date.accessioned2022-04-18T22:10:49Z-
dc.date.available2020-10-23
dc.date.available2022-04-18T22:10:49Z-
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-5-10
dc.identifier86101
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/47448-
dc.description.abstractPředložená bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací streamovací služby Spotify v České republice. Hlavním cílem práce je formulovat doporučení k zefektivnění marketingové komunikace Spotify na českém trhu, a to na základě analýzy komunikačních nástrojů této vybrané streamovací služby. Teoretická část práce se věnuje vymezení pojmů spojených s oblastí marketingové komunikace a streamovacích služeb. Jsou zde přiblíženy nejen nástroje komunikačního mixu, ale také trendy v marketingové komunikaci. V praktické části práce je představena vybraná streamovací služba Spotify a konkurence. Významnou částí práce je analýza komunikačních nástrojů této služby, které jsou zároveň porovnány s konkurencí a výzkum ve formě dotazníkového šetření. Ze zjištěných poznatků jsou formulována doporučení pro Spotify, která mohou společnosti přispět ke zlepšení marketingové komunikace v České republice a upevnění se v myslích stávajících i potenciálních uživatelů.cs
dc.format82 s.
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=86101-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjecttrendy v marketingové komunikacics
dc.subjectstreamovací službycs
dc.subjectspotifycs
dc.subjectapple musiccs
dc.subjectyoutube musiccs
dc.titleMarketingová komunikace vybrané streamovací službycs
dc.title.alternativeMarketing communication of a selected streaming serviceen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programEkonomika a management
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe submitted bachelor's thesis is concerned with the marketing communication of the streaming service Spotify in the Czech Republic. The main goal of the thesis is to propose recommendations for streamlining the marketing communication of Spotify on the Czech market, based on the analysis of the communication tools of this particular streaming service. The theoretical part of this work covers the definition of terms related to the field of marketing communication and streaming services. Not only tools of the communication mix, but also trends in marketing communication are presented. The practical part of the thesis presents the selected streaming services Spotify and its competitors. An important part of the work is the analysis of communication tools of this service, which are also compared with the competition and research in the form of a questionnaire survey. From the findings of the work, recommendations are formulated for Spotify, which can contribute to improving marketing communication in the Czech Republic of this company and strengthening its position in the awareness of existing and potential users.en
dc.subject.translatedmarketing communicationen
dc.subject.translatedtrends in marketing communicationen
dc.subject.translatedstreaming servicesen
dc.subject.translatedspotifyen
dc.subject.translatedapple musicen
dc.subject.translatedyoutube musicen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_DoHaiYen.pdfPlný text práce3,44 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Do_Hai_Yen_v.pdfPosudek vedoucího práce336,83 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Do_HaiYen_o.pdfPosudek oponenta práce232,98 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
DOob.pdfPrůběh obhajoby práce32,53 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47448

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.