Název: Lázeňské služby pro vybrané segmenty zákazníků
Další názvy: Spa services for selected segments of customers
Autoři: Červená, Kristina
Vedoucí práce/školitel: Janeček Petr, Ing. Ph.D.
Oponent: Vildová Eliška, Ing. Ph.D.
Datum vydání: 2021
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/47460
Klíčová slova: lázeňství;lázeňské služby;segment zákazníků
Klíčová slova v dalším jazyce: spa;spa services;segment of customers
Abstrakt: Kvalifikační práce je zaměřena na lázeňské služby pro určitý segment zákazníků. V teoretické části byly využity literární zdroje vysvětlující pojmy, které se týkají lázeňského cestovního ruchu a dále byly popisovány témata s tímto odvětvím spojené. Jako další byly představeny služby v lázeňství, které jsou v oblasti poskytovány. V praktické části byla nejprve představena společnost, která provozuje síť hotelů a nachází se ve zkoumané oblasti, v Mariánských Lázních. Hotely byly charakterizovány a následně byly porovnány a hodnoceny jejich nabízené služby. Dále bylo provedeno dotazníkové šetření, které zjišťovalo spokojenost hostů ve vybraných hotelech. V jedné části hosté také hodnotily služby pro vybraný segment rodiny s dětmi. Poté byly dotazníky vyhodnoceny a byly zde zjištěny konkrétní nedostatky. Následně bylo vytvořeno několik doporučení pro zajištění větší spokojenosti hotelových hostů.
Abstrakt v dalším jazyce: The bachelor thesis is focused on the spa services for selected segment sof customers. In the theoretical part were used literature sources explanatory concepts relating to tourism and tourism related topics. Also services provided in this area were presented. In the practical part first were introduced company, which operates hotel network in Mariánské Lázně. The hotels were characterized and their services were compared and evaluated. As next was realized the questionnaire surfy to determine the satisfaction of guests in selected hotels. In one part, guests rated services for a selected segment of families with children. Also survey was finded out the desatisfaction of hotel guests with offered services. Based on this were made recommendations about the possible changes in hotel´s offer.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace - Kristina Cervena.pdfPlný text práce1,14 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Cervena_Kristina_V.pdfPosudek vedoucího práce231,37 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kristina_Cervena_o.pdfPosudek oponenta práce225,83 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Cervenaob.pdfPrůběh obhajoby práce40,32 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47460

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.