Title: Lázeňské služby pro vybrané segmenty zákazníků
Other Titles: Spa services for selected segments of customers
Authors: Červená, Kristina
Advisor: Janeček Petr, Ing. Ph.D.
Referee: Vildová Eliška, Ing. Ph.D.
Issue Date: 2021
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/47460
Keywords: lázeňství;lázeňské služby;segment zákazníků
Keywords in different language: spa;spa services;segment of customers
Abstract: Kvalifikační práce je zaměřena na lázeňské služby pro určitý segment zákazníků. V teoretické části byly využity literární zdroje vysvětlující pojmy, které se týkají lázeňského cestovního ruchu a dále byly popisovány témata s tímto odvětvím spojené. Jako další byly představeny služby v lázeňství, které jsou v oblasti poskytovány. V praktické části byla nejprve představena společnost, která provozuje síť hotelů a nachází se ve zkoumané oblasti, v Mariánských Lázních. Hotely byly charakterizovány a následně byly porovnány a hodnoceny jejich nabízené služby. Dále bylo provedeno dotazníkové šetření, které zjišťovalo spokojenost hostů ve vybraných hotelech. V jedné části hosté také hodnotily služby pro vybraný segment rodiny s dětmi. Poté byly dotazníky vyhodnoceny a byly zde zjištěny konkrétní nedostatky. Následně bylo vytvořeno několik doporučení pro zajištění větší spokojenosti hotelových hostů.
Abstract in different language: The bachelor thesis is focused on the spa services for selected segment sof customers. In the theoretical part were used literature sources explanatory concepts relating to tourism and tourism related topics. Also services provided in this area were presented. In the practical part first were introduced company, which operates hotel network in Mariánské Lázně. The hotels were characterized and their services were compared and evaluated. As next was realized the questionnaire surfy to determine the satisfaction of guests in selected hotels. In one part, guests rated services for a selected segment of families with children. Also survey was finded out the desatisfaction of hotel guests with offered services. Based on this were made recommendations about the possible changes in hotel´s offer.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bakalarska prace - Kristina Cervena.pdfPlný text práce1,14 MBAdobe PDFView/Open
Cervena_Kristina_V.pdfPosudek vedoucího práce231,37 kBAdobe PDFView/Open
Kristina_Cervena_o.pdfPosudek oponenta práce225,83 kBAdobe PDFView/Open
Cervenaob.pdfPrůběh obhajoby práce40,32 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/47460

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.