Název: Zhodnocení marketingových aktivit lyžařských areálů na Šumavě
Další názvy: The Evaluation of Marketing Activities of Ski Resorts in the Šumava Mountains
Autoři: Pašková, Jana
Vedoucí práce/školitel: Jakubíková Dagmar, Doc. Ing. Ph.D.
Oponent: Vildová Eliška, Ing. Ph.D.
Datum vydání: 2021
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/47514
Klíčová slova: sport;cestovní ruch;služby;marketing;marketingový mix;lyžařský areál;železnorudsko
Klíčová slova v dalším jazyce: sport;tourism;services;marketing;marketing mix;ski resort;tourist area of železnorudsko
Abstrakt: Předmětem předložené diplomové práce je zhodnocení marketingových aktivit dvou lyžařských areálů v turistické oblasti Železnorudska. Po vymezení teoretických východisek z oblasti sportu, cestovního ruchu, služeb a specifik jejich marketingu je práce zaměřena na stručnou analýzu situace na trhu lyžařských areálů v České republice včetně přiblížení tržní situace lyžařských areálů v Železné Rudě a okolí. Následuje představení vybraných areálů a analýzy využívaných marketingových aktivit rozdělených podle prvků rozšířeného marketingového mixu 7P. Za účelem získání zákaznického pohledu je součástí analytické části také šetření spokojenosti návštěvníků obou areálů. Ze zjištěných poznatků jsou vyvozeny přednosti a nedostatky, na jejichž základě je v poslední části práce předloženo oběma areálům několik doporučení.
Abstrakt v dalším jazyce: The subject of the master´s thesis is the evaluation of marketing activities of two ski resorts in the tourist area of Železnorudsko. After defining the theoretical basis including sports, tourism, services and related terms of marketing, a brief analysis of the market situation of ski resorts in the Czech Republic and ski resorts in Železná Ruda follows. In addition, analyses of marketing activities of both selected resorts divided according to the elements of the 7Ps marketing mix are performed. In order to understand a customer´s perspective, the analytical part also includes a visitor´s satisfaction evaluation. Further, strengths and weaknesses of both resorts are listed. To conclude, several recommendations for both resorts are presented.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Jana Paskova - Zhodnoceni marketingovych aktivit LA na Sumave (DP2021).pdfPlný text práce4,6 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Paskova_Jana_v.pdf.pdfPosudek vedoucího práce121,74 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Jana_Paskova_o.pdfPosudek oponenta práce224,32 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
paskovaob.pdfPrůběh obhajoby práce49,63 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47514

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.