Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorŠtumpf Petr, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorHlous, Zbyněk
dc.contributor.refereeJaneček Petr, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2021-6-11
dc.date.accessioned2022-05-16T22:10:46Z-
dc.date.available2020-10-23
dc.date.available2022-05-16T22:10:46Z-
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-5-10
dc.identifier85872
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/47528-
dc.description.abstractPředložená diplomová práce je zaměřena na problematiku brandingu organizace destinačního marketingu Jihočeské centrály cestovního ruchu. První kapitola je věnována přehledu řešené problematiky, konkrétněji se zaobírá destinací, destinačním managementem/marketingem, organizacemi destinačního marketingu, brandingem, marketingovým mixem destinace a marketingovou komunikací destinace. Po stručném představení vybrané organizace a její náplni činnosti následuje vyhodnocení provedeného dotazníkového šetření zaměřeného na téma Povědomí podnikatelských subjektů o brandingu Jihočeské centrály cestovního ruchu. Ze získaných výsledků a s přispěním poznatků ředitele Jihočeské centrály cestovního ruchu jsou navržena vhodná opatření ke zlepšení vnímání a hodnoty značky JCCR.cs
dc.format102 s.
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectbrandingcs
dc.subjectznačkacs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectjihočeská centrála cestovního ruchucs
dc.titleBranding organizace destinačního marketingucs
dc.title.alternativeBranding of destination marketing organizationen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelNavazující
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programEkonomika a management
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe presented master thesis is focused on the issue of branding of destination marketing organization of South Bohemian Tourism Bureau. The first chapter is devoted to an overview of the issues addressed, more specifically it deals with the destination, destination management/marketing, destination marketing organizations, branding, destination marketing mix and destination marketing communication. After a brief introduction of the selected organization and its activities is followed by an evaluation of the questionnaire survey focused on the topic of Business Awareness of Branding of the South Bohemian Tourism Bureau. From the obtained results and with contribution knowledges of the director of the South Bohemian Tourism Bureau, suitable measures are proposed to improve the perception and value of the JCCR brand.en
dc.subject.translatedbrandingen
dc.subject.translatedbranden
dc.subject.translatedmarketing communicationen
dc.subject.translatedsouth bohemian tourism bureauen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Hlous_2021.pdfPlný text práce2,89 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hlous_Zbynek_v.pdfPosudek vedoucího práce120,61 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hlous_Zbynek_o.pdfPosudek oponenta práce225,65 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
hlousob.pdfPrůběh obhajoby práce40,02 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47528

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.