Název: Spokojenost návštěvníků a její role v marketingu destinace cestovního ruchu Plzeňského kraje
Další názvy: Satisfaction of visitors and its role in the marketing of tourist destinations in the Pilsen region
Autoři: Amlerová, Nikola
Vedoucí práce/školitel: Štumpf Petr, Ing. Ph.D.
Oponent: Janeček Petr, Ing. Ph.D.
Datum vydání: 2022
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/47950
Klíčová slova: cestovní ruch;spokojenost návštěvníků;kvalita a dostupnost služeb;plzeňský kraj;dotazníkové šetření
Klíčová slova v dalším jazyce: tourism;visitor satisfaction and availability of services;pilsen region;questionnaire survey
Abstrakt: Tato bakalářská práce je zaměřena na spokojenost zákazníků v cestovním ruchu s turistickou destinací Plzeňský kraj a kvalitou poskytovaných služeb. Cílem práce je vytvoření návrhů a doporučení, které povedou ke zvýšení počtu a zesílení spokojenosti návštěvníků v cílové turistické oblasti. První část je věnována vymezení pojmů potřebných ke zpracování tématu. Druhá část se zabývá interpretací výsledků dotazníkového šetření a v této části je také charakterizována turistická destinace Plzeňský kraj a vymezen profil návštěvníka. Poslední návrhová část představuje návrhy a doporučení zákládajících se na datech získaných z dotazníkové šetření. Dotazníkové šetření probíhalo v roce 2021 na několika místech Plzeňského kraje. Práce se zabývá především nedostatky destinace plynoucích z šetření a snaží se vytvořit opatření pro jejich minimalizaci.
Abstrakt v dalším jazyce: This bachelor thesis is focused on customer satisfaction in tourism in the tourist destination Pilsen region and the quality of services provided. The aim of the work is to create proposals and recommendations that will increase the number of tourists and increase the satisfaction of visitors in the tourist area. The first part is devoted to defining the terms needed to process the topic. The second part deals with the interpretation of the results of the questionnaire survey and in this part is also characterized the tourist destination Pilsen region and defined the profile of the visitor. The last suggestion part presents proposals and recommendations based on data obtained from the questionnaire survey. The questionnaire survey took place in 2021 in several places in the Pilsen region. The work deals mainly with the shortcomings of the destination resulting from the survey and tries to create measures to minimize them.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Nikola_Amlerova.pdfPlný text práce1,7 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Amlerova_Nikola_v.pdfPosudek vedoucího práce121,53 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Amlerova_Nikola_o.pdfPosudek oponenta práce355,66 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce31,18 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47950

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.