Název: Marketingová komunikace pro zmírnění odlivu generace Z z Karlovarského kraje
Další názvy: Marketing communication for mitigating the outflow of Generation Z from the Karlovy Vary Region
Autoři: Grigar, Daniel
Vedoucí práce/školitel: Hommerová Dita, Ing. Ph.D., MBA
Oponent: Tlučhoř Jan, Ing. Ph.D.
Datum vydání: 2022
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/47958
Klíčová slova: marketing;marketingová komunikace;branding;image analýza;trh;zákazník;region;kraj;strategie;karlovarský kraj;generace z;regionální marketing;marketingový výzkum;koncepce reengineeringu procesů;interní marketing;výzkum;patriotismus;konkurenceschopnost
Klíčová slova v dalším jazyce: marketing;marketing communication;branding;image analysis;market;customer;region;strategy;karlovy vary region;generation z;regional marketing;marketing research;business process reengineering;internal marketing;research;patriotism;competitiveness
Abstrakt: Bakalářská práce se zaobírá zmírněním odlivu generace Z z Karlovarského kraje prostřednictvím marketingové komunikace. Hlavním cílem je analyzovat současnou situaci v regionu kombinací teoretického úvodu do problematiky a vlastního výzkumu zjistit příčinu neefektivity aktuálně využívané komunikace a navrhnout případnou nápravu. Výstupem práce jsou zpracovaná data z dotazníkového šetření a doporučení pro vedení efektivní marketingové komunikace orientované na generaci Z. Výstupy z práce jsou využitelné při uplatňování strategických dokumentů Karlovarského kraje a tvorbě cíleného krajského marketingu.
Abstrakt v dalším jazyce: The bachelor's thesis is preoccupied with mitigating the outflow of Generation Z from the Karlovy Vary Region through marketing communication. The main objective is to analyze the current situation in the region by combining theoretical introduction to the issue and self-research to determine the cause of the inefficiency of the currently used communication and to propose a possible remedy. The output of the work are processed data from the questionnaire survey and recommendations for conducting effective generation Z marketing communications. The outputs from the work are usable in the application of strategic documents of the Karlovy Vary Region and the creation of targeted regional marketing.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Daniel_Grigar-Bakalarska_prace.pdfPlný text práce2,68 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Grigar_Daniel_v.pdfPosudek vedoucího práce123,36 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
grigar-d-o.pdfPosudek oponenta práce130,05 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Grigar_Daniel_ob.pdfPrůběh obhajoby práce109,98 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47958

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.