Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHonzík Lukáš, PhDr. Ph.D.
dc.contributor.authorTáborová, Michaela
dc.contributor.refereeFrank Jan, Mgr. Ph.D.
dc.date.accepted2022-6-13
dc.date.accessioned2022-06-20T10:21:07Z-
dc.date.available2019-12-3
dc.date.available2022-06-20T10:21:07Z-
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-4-28
dc.identifier83633
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/48306-
dc.description.abstractDiplomová práce na téma Dělitelnost na 2. stupni ZŠ se zabývá relací dělitelnosti v oboru přirozených čísel. Práce je členěná do tří kapitol. Teoretická část práce je vymezena v první a druhé kapitole. V první kapitole jsou definovány pojmy související s relací dělitelnosti, které jsou součástí učiva na základní škole. Ve druhé kapitole je tematický celek dělitelnosti charakterizován v souvislosti s kurikulárními dokumenty v České republice. Praktická část diplomové práce se zabývá analýzou učebnic. Zpracování tematického celku dělitelnosti je zkoumáno v šesti učebnicích pro základní školy. Učebnice byly vydány v průběhu několika let u pěti různých nakladatelství.cs
dc.format70 s. (93 136 znaků)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectmatematikacs
dc.subjectdělitelnostcs
dc.subjectanalýza učebniccs
dc.subjectzákladní školacs
dc.subjectučebnicecs
dc.titleDělitelnost na 2. stupni ZŠcs
dc.title.alternativeDivisibility at the 2nd grade of primary schoolen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-levelNavazující
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školy
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe master thesis on Divisibility at the 2nd grade of primary school deals with the relation of divisibility in the field of natural numbers. The thesis is divided into three chapters. The theoretical part of the thesis is defined in the first and second chapters. The first chapter defines the concepts related to the divisibility relation that are part of the primary school curriculum. In the second chapter, the thematic unit of divisibility is characterized in the context of curricular documents in the Czech Republic. The practical part of the thesis deals with the analysis of textbooks. The treatment of the thematic unit of divisibility is examined in six textbooks for primary schools. The textbooks were published over several years by five different publishers.en
dc.subject.translatedmathen
dc.subject.translateddivisibilityen
dc.subject.translatedanalysis of textbooken
dc.subject.translatedprimary schoolen
dc.subject.translatedtextbooken
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMT)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Taborova.pdfPlný text práce4,9 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PosudekOponentaSTAG.pdfPosudek oponenta práce54,25 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PosudekVedoucihoSTAG.pdfPosudek vedoucího práce51,98 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Protokol Taborova.pdfPrůběh obhajoby práce381 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/48306

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.