Název: Branding vybrané neziskové organizace
Další názvy: Branding of a chosen non-profit organization
Autoři: Štruncová, Kamila
Vedoucí práce/školitel: Hommerová Dita, Ing. Ph.D., MBA
Oponent: Jakubíková Dagmar, Doc. Ing. Ph.D.
Datum vydání: 2022
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/48489
Klíčová slova: branding;nezisková organizace;značka;positioning;rebranding;marketingová komunikace
Klíčová slova v dalším jazyce: branding;non-profit organization;brand;positioning;rebranding;marketing communication
Abstrakt: Předložená diplomová práce je zaměřena na marketingové aktivity a branding neziskové organizace Svoboda zvířat. Cílem je zhodnotit současné využívání marketingových aktivit a následně posoudit dosavadní využití brandingu této neziskové organizace. Práce je členěna na dvě části, a to teoretickou a praktickou. Teoretická část práce popisuje neziskový sektor, marketingové řízení zaměřené na komunikační mix. Poté se práce zabývá samotným brandingem. Následně jsou teoretické poznatky aplikovány do praktické části na neziskovou organizaci Svoboda zvířat. Další část je věnována metodice a provedení výzkumu v podobě dotazníkového šetření a celkovému zhodnocení využití brandingu v organizaci. V závěru práce jsou navržena opatření vedoucí ke zlepšení brandingové strategie organizace.
Abstrakt v dalším jazyce: The presented master thesis is focused on marketing activities and branding of chosen non-profit organization Svoboda zvířat. The aim of this thesis is to evaluate the current use of their marketing activities and then assess the current use of their branding. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part describes the non-profit sector, marketing management and is focused on the communication mix. Then the thesis deals with the branding itself. Subsequently, the theoretical knowledge is applied to the practical part of the non-profit organization Svoboda zvířat. The next part is devoted to the methodology and the conduct of research in the form of a questionnaire survey and the overall evaluation of the use of branding in the organization. At the end of the thesis, measures are proposed to improve the branding strategy of the organization.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Struncova_Kamila.pdfPlný text práce2,03 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Struncova_ Kamila-v.pdfPosudek vedoucího práce123,29 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Struncova_Kamila_o.pdf.pdfPosudek oponenta práce221,05 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce31,26 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/48489

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.