Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorČerník Roman, Mgr. et MgA.
dc.contributor.authorSvobodová, Ilona
dc.contributor.refereeGažáková Eva, MgA. Ph.D.
dc.date.accepted2022-6-13
dc.date.accessioned2022-06-20T10:23:36Z-
dc.date.available2021-6-11
dc.date.available2022-06-20T10:23:36Z-
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-4-11
dc.identifier88325
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/48637-
dc.description.abstractBakalářská práce "Metody přípravy dětí na divadelní představení" se v teoretické části zaměřuje na specifikaci předškolního věku, představuje divadlo a jeho možnosti při výchově a vzdělávání dětí, specifikuje dítě jako divadelního diváka a soustředí se na možnosti práce pedagoga s dětským divákem. Praktická část je souborem metodických listů pro rozvoj dítěte v různých oblastech určených pedagogům předškolních dětí. Všechny činnosti se vztahují ke konkrétnímu divadelnímu představení.cs
dc.format46
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=88325-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectdivadlocs
dc.subjectdivákcs
dc.subjectdivadelní představenícs
dc.subjectdítě předškolního věkucs
dc.subjectdivadelní lektorcs
dc.subjectdramatická výchovacs
dc.subjecthracs
dc.subjectpohádkacs
dc.titleModely přípravy dětí před návštěvou divadelního představenícs
dc.title.alternativeModels of Preparing Children before Going to Theatreen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programPředškolní a mimoškolní pedagogika
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis "Models of preparing children for theatre performances" focuses in the theoretical part on the specification of preschool age, introduces theatre and its possibilities for the upbringing and education of children, specifies a child as a theatre spectator and focuses on the possibilities of work of the teacher with a child spectator. The practical part is a set of methodological sheets for the development of the child in different areas, intended for teachers of preschool children. All activities are related to a specific theatre performance.en
dc.subject.translatedtheatreen
dc.subject.translatedaudienceen
dc.subject.translatedtheatre performanceen
dc.subject.translatedpreschooleren
dc.subject.translatedtheatre teacheren
dc.subject.translateddrama educationen
dc.subject.translatedplayen
dc.subject.translatedfairy taleen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakala_r_ska_ pra_ce.pdfPlný text práce999,51 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Svobodova VP.pdfPosudek vedoucího práce2,09 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Svobodova OP.pdfPosudek oponenta práce160,18 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Svobodova O.pdfPrůběh obhajoby práce918,35 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/48637

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.