Název: Využití hand tracking technologie ve virtuální realitě
Další názvy: Use of hand tracking technology in virtual reality
Autoři: Rajtmajer, Radek
Vedoucí práce/školitel: Kubr Jan, Ing.
Oponent: Bednář Miroslav, Ing.
Datum vydání: 2022
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/48957
Klíčová slova: vr;virtuální realita;hand tracking;unity;oculus quest 2;oculus integration;hptk
Klíčová slova v dalším jazyce: vr;virtual realita;hand tracking;unity;oculus quest 2;oculus integration;hptk
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá seznámením s technologií hand trackingu ve virtuální realitě, analýzou současného stavu a následné implementace. Cílem je prozkoumání možností implementace a výběr varianty s největším potenciálem. Implementace je prováděna pomocí programu Unity pro VR brýle Oculus Quest 2.
Abstrakt v dalším jazyce: The bachelor thesis deals with the introduction of hand tracking technology in virtual reality, analysis of the current state and subsequent implementation. The aim is to explore the implementation options and select one with the greatest potential. The implementation is carried out using the Unity software for the VR headset Oculus Quest 2.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bakalářská práce (KPV)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Rajtmajer_Radek.pdfPlný text práce2,84 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PosudekOponentaSTAG.pdfPosudek oponenta práce47,56 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PosudekVedoucihoSTAG.pdfPosudek vedoucího práce49,13 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce31,81 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/48957

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.