Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Hlaváč Jan, Doc. Ing. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Bečvář, Adam | |
dc.contributor.referee | Toman Petr, Ing. | |
dc.date.accepted | 2022-6-20 | |
dc.date.accessioned | 2022-07-18T22:33:36Z | - |
dc.date.available | 2021-10-16 | |
dc.date.available | 2022-07-18T22:33:36Z | - |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.date.submitted | 2022-5-23 | |
dc.identifier | 90564 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/49050 | - |
dc.description.abstract | Cílem práce je navrhnout kombinovaný pohon pro kovací lis o síle 25 MN. Kombinace spocívá v rozšírení stávajícího setrvacníkového pohonu o prímý, prímo nasazený na výstredníkovou hrídel. Soucástí návrhu je provedení úpravy stávající spojky a brzdy. Práce se zabývá výpoctem potrebných parametru prímého pohonu tak, aby byla zajištena požadovaná funkce rozbehu a brzdení výstredníkové hrídele behem pracovního cyklu stroje. Další cást práce je orientovaná na pripojení prímého pohonu na stroj a rešení brzdového systému pro pojištení beranu stroje proti samovolnému uvolnení z horní úvrati. | cs |
dc.format | 75 | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení | |
dc.subject | lis | cs |
dc.subject | setrvacník | cs |
dc.subject | spojka | cs |
dc.subject | brzda | cs |
dc.subject | motor | cs |
dc.title | Kombinovaný pohon kovacího lisu | cs |
dc.title.alternative | Combined drive of the forging press | en |
dc.type | diplomová práce | |
dc.thesis.degree-name | Ing. | |
dc.thesis.degree-level | Navazující | |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta strojní | |
dc.thesis.degree-program | Konstruování strojů a technických zařízení | |
dc.description.result | Obhájeno | |
dc.description.abstract-translated | The aim of the work is to design a combined drive for a forging press with a force of 25 MN. The combination consists in extending the existing flywheel drive by a straight one, mounted directly on the eccentric shaft. Part of the design is to modify the existing clutch and brake. The thesis deals with the calculation of the necessary parameters of the direct drive so as to ensure the required function of starting and braking the eccentric shaft during the working cycle of the machine. The next part of the work is focused on the connection of the direct drive to the machine and the solution of the brake system for securing the machine ram against spontaneous release from the top dead center. | en |
dc.subject.translated | press | en |
dc.subject.translated | flywheel | en |
dc.subject.translated | clutch | en |
dc.subject.translated | brake | en |
dc.subject.translated | engine | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KKS) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Becvar_DP.pdf | Plný text práce | 13,43 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
PosudekVedoucihoSTAG.pdf | Posudek vedoucího práce | 47,96 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Posudek oponenta diplomove prace_kks-Becvar.pdf | Posudek oponenta práce | 128,52 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdf | Průběh obhajoby práce | 31,35 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/49050
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.