Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorObytová Petra, Mgr.
dc.contributor.authorHegenbartová, Veronika
dc.contributor.refereeStašková Šárka, Mgr.
dc.date.accepted2022-6-20
dc.date.accessioned2022-07-18T22:34:45Z-
dc.date.available2021-6-16
dc.date.available2022-07-18T22:34:45Z-
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-3-24
dc.identifier90832
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/49181-
dc.description.abstractBakalářská práce zahrnuje souhrn poznatků o psychomotorickém vývoji dítěte a o pohybových aktivitách dostupných pro rodiče s dětmi v kojeneckém věku. Teoretická část se zabývá jednotlivými fázemi psychomotorického vývoje do jednoho roku a faktory, které mohou vývoj dítěte poznamenat. Dále jsou zmíněné možné metody rehabilitace u dětí s různě závažnou poruchou průběhu psychomotorického vývoje. Popisuje také možnosti cvičení s kojencem v různých fázích psychomotorického vývoje. Nakonec se v teoretické části zabývá aspekty a průběhem hydroterapie u dětí v kojeneckém věku. Praktická část popisuje průběh jednotlivých lekcí a zahrnuje zpracování dat dotazníku, který vyplnilo 70 respondentů. Výsledky šetření potvrzují všechny mé hypotézy. Pohybové aktivity pro kojence, které jsou u nás dostupné, poskytují dítěti prostor pro zdravý pohyb.cs
dc.format82 s. (132 600 znaků)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectpohybové aktivitycs
dc.subjectkojeneccs
dc.subjectpsychomotorický vývojcs
dc.subjecthydrokinezioterapiecs
dc.subjectkinezioterapiecs
dc.titleMožnosti pohybových aktivit v kojeneckém věkucs
dc.title.alternativePossibilities of physical activities during infancyen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta zdravotnických studií
dc.thesis.degree-programFyzioterapie
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis bachelor's thesis covers a summary of findings about psychomotor development of a child and physical activities available to parents with infants. The theoretical part of this thesis deals with individual stages of psychomotor development during the first year of a child's life and factors, which can negatively affect it. Possible rehabilitation methods for children with various degrees of disorders of psychomotor development are also mentioned. Moreover, this thesis describes possible exercises for infants in different stages of psychomotor development. The conclusion of the theoretical part discusses aspects and process of hydrotherapy for infants. Detailed descriptions of individual lessons are included in the practical part, as well as a data elaboration of a questionnaire completed by 70 participants. Results of the survey confirm all of my hypotheses. Physical activities available in our country are sufficient for a healthy development of infants' locomotor system.en
dc.subject.translatedphysical activitiesen
dc.subject.translatedinfanten
dc.subject.translatedpsychomotor developmenten
dc.subject.translatedhydrokinesiotherapyen
dc.subject.translatedkinesiotherapyen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KFE)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Hegenbartova_Veronika_FYT_BP.pdfPlný text práce758,29 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
1_BP_VEDOUCI_POSUDEKHegenbartova.pdfPosudek vedoucího práce306,83 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
2_BP_OPONENT_POSUDEK _ Hegenbartova.pdfPosudek oponenta práce319,01 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hegenbartova.pdfPrůběh obhajoby práce360,75 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/49181

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.