Název: Postoje studentů k anglickému jazyku a jeho studiu
Další názvy: Learners´ attitudes towards English and learning English
Autoři: Golčáková, Tereza
Vedoucí práce/školitel: Klečková Gabriela, Mgr. Ph.D.
Oponent: Skopečková Eva, PhDr. Ph.D.
Datum vydání: 2022
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/49977
Klíčová slova: postoj;žák;anglický jazyk;vyučování;učení se
Klíčová slova v dalším jazyce: attitude;learner;english;teaching;learning
Abstrakt: Diplomová práce je zaměřena na postoje žáků k Anglickému jazyku a učení se Anglickému jazyku. Teoretická část se nejprve věnuje současnému stavu Anglického jazyka ve světě ve spojitosti s výukou Anglického jazyka jako jazyka cizího. Dále se teoretická část zabývá postoji žáků a jejich vlivu v procesu učení se Anglickému jazyku jako cizímu jazyku. Výzkum byl realizován pomocí strukturovaného rozhovoru s žáky deváté třídy základní školy. Data byla nejprve zpracována a zhodnocena samostatně, následně byly srovnány odpovědi všech studentů. Výsledky jsou popsány a doplněny komentáři. Následně jsou všechny výsledky hromadně shrnuty a jsou popsány doporučení pro učitele vyplívající z výsledků výzkumu.
Abstrakt v dalším jazyce: The thesis deals with the topic of learners´ attitudes towards English and learning English. The thesis provides an examination of the current role and status of English in the world. Then it focuses on learners´ attitudes towards English as a foreign language and the process of learning it. The main purpose of the paper is to explore such learners´ attitudes. The conducted research realized with 9th-grade learners of elementary school sought to do so. Based on the results of the research, it is concluded that the surveyed learners have overall positive attitudes towards English and learning English. They understand the current status of English and the importance of learning it. However, they do not sense the presence of English in their everyday personal life. Most of them see it only as a tool for international communication. The thesis proposes possible ways for the teachers how to use information about learners´ attitudes and try to improve them.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KAN)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DIPLOMOVA PRACE GOLCAKOVA.pdfPlný text práce519,05 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Scan_pos_ved_Kleck_Golcakova.pdfPosudek vedoucího práce29,19 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Scan_pos_opon_Skop_Golcakova.pdfPosudek oponenta práce31,77 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Scan_prubeh_Golcakova.pdfPrůběh obhajoby práce351,46 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/49977

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.