Title: Uplatňované kvality profesionální kompetence učitele v hodinách výtvarné výchovy na I. stupni ZŠ
Other Titles: Assert qualities of professional competence of teachers in lessons of art at first grade of elementary school
Authors: Kubátová, Anna
Advisor: Uhl Skřivanová, Věra
Issue Date: 2012
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/5082
Keywords: kompetence;profesní kompetence učitele výtvarné výchovy;výtvarná kompetence;psycho-didaktická kompetence;hospitace;kvalitativní výzkum;profesní standard
Keywords in different language: competencies;professional competencies teachers of art education;art competencies;psycho-didactic competencies;observation;qualitative research;professional standard
Abstract: Předmětem diplomové práce je objasnění a vymezení kvalit a termínů profesních kompetencí učitele výtvarné výchovy a deskripce situace v oblasti využívání profesních kompetencí učitele v hodinách výtvarné výchovy na 1. stupni ZŠ. Jedná se o kvalitativní výzkumnou sondu na vzorku třech klatovských škol, jejíž výsledky mohou sloužit například jako informace pro další vzdělávání pedagogů.
Abstract in different language: The subject of this thesis is to clarify and define terms of professional qualities of art teachers and description the situation in the use of professional competence in teaching art lessons at primary school. This is a qualitative research taken in Klatovy at three schools. The results can be used as continuing education information for teachers.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Appears in Collections:Diplomové práce / Theses (KVK)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zapadoceska univerzita v Plzni- Anna Kubatova.pdfPlný text práce5,81 MBAdobe PDFView/Open
Kubatova -vedouci.pdfPosudek vedoucího práce551,2 kBAdobe PDFView/Open
Kubatova - oponent.pdfPosudek oponenta práce445,09 kBAdobe PDFView/Open
Kubatova - obhajoba.pdfPrůběh obhajoby práce287,16 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/5082

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.