Název: Sociální marketing v neziskových organizacích poskytujících služby sociální prevence v Plzeňském kraji
Další názvy: Social marketing in non-profit organizations providing social prevention services in the Pilsen region
Autoři: Čubová, Vendula
Vedoucí práce/školitel: Šlehoferová Tereza, PhDr. Ph.D.
Oponent: Kalvas František, PhDr. Mgr. Ph.D.
Datum vydání: 2023
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/51985
Klíčová slova: sociální marketing;sociální služby;služby sociální prevence;nezisková organizace
Klíčová slova v dalším jazyce: social marketing;social services;non-profit organizations;social prevention services
Abstrakt: Tato práce se zabývá sociálním marketing v neziskových organizacích poskytující služby sociální prevence v Plzeňském kraji. Nejprve jsou v práci představeny pojmy týkající se oblasti marketingu, sociálního marketingu a obecně sociální sféry a neziskových organizací. Práce se zaměřuje na zjištění, zda neziskové organizace používají nástroje sociálního marketingu. Hlavním cílem této práce bylo zjištění aktuálního stavu v oblasti využití sociálního marketingu v neziskových organizacích poskytující sociální služby v Plzeňském kraji. Pokud ano, tak jaké nástroje využívají. Druhá část práce je zaměřena na rešerši dostupných zdrojů a dokumentů neziskových organizací, které poskytují služby sociální prevence v Plzeňském kraji. Poté pro potvrzení a doplnění informací byly uskutečněny rozhovory se zástupci vybraných neziskových organizací. Díky těmto informacím bylo zjištěno, zda neziskové organizace využívají aktivity či nástroje, které mohou být zařazeny do oblasti sociálně marketingových aktivit a tím, ovlivnit chování u cílových skupin, na které se služby sociální prevence zaměřují.
Abstrakt v dalším jazyce: This bachelor's thesis deals with social marketing in non-profit organizations providing social prevention services in the Pilsen region. First, the thesis introduces the concepts related to the field of marketing, social marketing and also the social sphere and non-profit organizations in general. The work focuses on finding out whether non-profit organizations use social marketing tools. The main aim of this thesis was to find out the current state of the use of social marketing in non-profit organizations providing social services in the Pilsen region. If so, what tools do they use. The second part of the thesis is focused on the research of available sources and documents of non-profit organizations providing social prevention services in the Pilsen region. Then, to confirm and supplement the information, interviews were held with representatives of selected non-profit organizations. Thanks to this information, it was determined whether non-profit organizations use activities or tools that can be included in the field of social marketing activities and thus influence the behavior of the target groups targeted by social prevention services.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KSS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Cubova_Bakalarska prace.pdfPlný text práce1,47 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Cubova_posudek vedouci_Slehoferova.pdfPosudek vedoucího práce139,34 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kalvas_BP_op_Cubova.pdfPosudek oponenta práce271,77 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
CUBOVA.PDFPrůběh obhajoby práce42,57 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/51985

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.