Název: Role sociálních médií v nákupním chování spotřebitelů
Další názvy: The Role of Social Media in Consumer Buying Behavior
Autoři: Didyková, Anhelina
Vedoucí práce/školitel: Mičík Michal, Ing. Ph.D.
Oponent: Prantl David, Ing. Ph.D.
Datum vydání: 2023
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/52380
Klíčová slova: sociální média;sociální sítě;nákupní chování spotřebitelů;marketingový mix
Klíčová slova v dalším jazyce: social media;social networks;consumer buying behavior;marketing mix
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá rolí sociálních médií a nákupním chováním spotřebitele na těchto sociálních médiích. V teoretická část představuje autorka základní pojmy související s marketingovým mixem, spotřebitelem, nákupním chováním a sociálními médii. Dále zde byli představeny vybrané druhy sociálních médií a uvedeny výhody a nevýhody propagace služeb na sociálních médiích. V praktické části se autorka zaměřovala na problematiku sociálních médií v oblasti kosmetických služeb. Bylo provedeno dotazníkové šetření zaměřené na vybranou věkovou slupinu spotřebitelů. Cílem bylo zjistit, které sociální sítě jsou nejrozšířenější mezi spotřebiteli Na základě výsledků šetření jsou vyvozeny závěry a doporučení pro specialisty, kteří pracují v daném odvětví.
Abstrakt v dalším jazyce: This bachelor's thesis deals with the role of social media and consumer buying behavior on these social media. In the theoretical part, the author presents basic terms related to the marketing mix, the consumer, purchasing behavior and social media. Furthermore, selected types of social media were presented and the advantages and disadvantages of promoting services on social media were presented. In the practical part, the author focused on the issue of social media in the field of beauty services. A questionnaire survey focused on a selected age group of consumers was conducted. The goal was to find out which social networks are the most popular among consumers. Based on the results of the survey, conclusions and recommendations are drawn for specialists who work in the given industry.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Didykova.pdfPlný text práce1,39 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
didykova_BP_v.pdfPosudek vedoucího práce124,25 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
anhelina_didykova_o.pdfPosudek oponenta práce122,18 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,56 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/52380

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.