Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorEger Ludvík, Doc. PaedDr. CSc.
dc.contributor.authorNovotná, Kristýna
dc.contributor.refereeTurchyn Liuba, magistr kand.ekon.věd, dipl.spec.
dc.date.accepted2023-6-6
dc.date.accessioned2023-06-09T11:32:11Z-
dc.date.available2021-10-25
dc.date.available2023-06-09T11:32:11Z-
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2023-4-24
dc.identifier89691
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/52383-
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na celkové zhodnocení organizace konkrétního eventu, Vinný košt a festival chutí 2022. V první kapitole je stručně popsána marketingová komunikace, včetně jejích cílů a komunikačního mixu. Ve druhé kapitole je event marketing vymezen jako nástroj marketingové komunikace. Poté následuje kapitola, ve které je popsán proces plánování marketingového eventu. Čtvrtá kapitola popisuje současnou situaci na trhu s vínem a chování českých spotřebitelů. V páté kapitole je představena společnost Vinný košt a její přístup k plánování vlastních eventů. Šestá kapitola popisuje design výzkumu. V sedmé kapitole jsou uvedeny výsledky provedeného výzkumu. V poslední kapitole je na základě zhodnocení výsledků výzkumu předložen návrh dílčích doporučení pro zvolený event.cs
dc.format55 s. (87 956 znaků vč. mezer)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectevent marketingcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectmarketingový pláncs
dc.subjecteventcs
dc.subjectspokojenost návštěvníkůcs
dc.subjectvinný koštcs
dc.titleMarketingový plán konkrétního eventucs
dc.title.alternativeMarketing plan of a specific eventen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programEkonomika a management
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis focuses on the overall evaluation of the organization of a specific event, the Vinný košt a festival chutí 2022. The first chapter briefly describes the marketing communication, including its objectives and communication mix. In the second chapter, event marketing is defined as a marketing communication tool. This is followed by a chapter describing the event marketing planning process. The fourth chapter describes the current situation on the wine market and the behavior of Czech wine consumers. Next, the fifth chapter introduces the company Vinný košt and its approach to planning its own events. The sixth chapter describes the research design. Chapter seven presents the results of the conducted research. Based on the evaluation of the research results, a proposal of partial recommendations for the selected event is presented in the last chapter.en
dc.subject.translatedevent marketingen
dc.subject.translatedmarketing communicationen
dc.subject.translatedmarketing planen
dc.subject.translatedeventen
dc.subject.translatedattendee satisfactionen
dc.subject.translatedvinný košten
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Novotna.pdfPlný text práce1,81 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Novotna_Kristyna_v.pdfPosudek vedoucího práce123,17 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Novotna_Kristyna_o.pdfPosudek oponenta práce354,75 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,33 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/52383

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.