Title: Marketingový plán konkrétního eventu
Other Titles: Marketing plan of a specific event
Authors: Novotná, Kristýna
Advisor: Eger Ludvík, Doc. PaedDr. CSc.
Referee: Turchyn Liuba, magistr kand.ekon.věd, dipl.spec.
Issue Date: 2023
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/52383
Keywords: event marketing;marketingová komunikace;marketingový plán;event;spokojenost návštěvníků;vinný košt
Keywords in different language: event marketing;marketing communication;marketing plan;event;attendee satisfaction;vinný košt
Abstract: Bakalářská práce je zaměřena na celkové zhodnocení organizace konkrétního eventu, Vinný košt a festival chutí 2022. V první kapitole je stručně popsána marketingová komunikace, včetně jejích cílů a komunikačního mixu. Ve druhé kapitole je event marketing vymezen jako nástroj marketingové komunikace. Poté následuje kapitola, ve které je popsán proces plánování marketingového eventu. Čtvrtá kapitola popisuje současnou situaci na trhu s vínem a chování českých spotřebitelů. V páté kapitole je představena společnost Vinný košt a její přístup k plánování vlastních eventů. Šestá kapitola popisuje design výzkumu. V sedmé kapitole jsou uvedeny výsledky provedeného výzkumu. V poslední kapitole je na základě zhodnocení výsledků výzkumu předložen návrh dílčích doporučení pro zvolený event.
Abstract in different language: The bachelor thesis focuses on the overall evaluation of the organization of a specific event, the Vinný košt a festival chutí 2022. The first chapter briefly describes the marketing communication, including its objectives and communication mix. In the second chapter, event marketing is defined as a marketing communication tool. This is followed by a chapter describing the event marketing planning process. The fourth chapter describes the current situation on the wine market and the behavior of Czech wine consumers. Next, the fifth chapter introduces the company Vinný košt and its approach to planning its own events. The sixth chapter describes the research design. Chapter seven presents the results of the conducted research. Based on the evaluation of the research results, a proposal of partial recommendations for the selected event is presented in the last chapter.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BP_Novotna.pdfPlný text práce1,81 MBAdobe PDFView/Open
Novotna_Kristyna_v.pdfPosudek vedoucího práce123,17 kBAdobe PDFView/Open
Novotna_Kristyna_o.pdfPosudek oponenta práce354,75 kBAdobe PDFView/Open
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,33 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/52383

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.