Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorEger Ludvík, Doc. PaedDr. CSc.
dc.contributor.authorDandová, Kristýna
dc.contributor.refereePetrtyl Jan, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2023-6-6
dc.date.accessioned2023-06-09T11:32:14Z-
dc.date.available2022-10-24
dc.date.available2023-06-09T11:32:14Z-
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2023-4-19
dc.identifier92442
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/52398-
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá komunikací společnosti FTV Prima na sociálních sítích. V první části práce je uveden teoretický vstup k marketingové komunikaci aplikované do internetového prostředí a k sociálním sítím. V praktické části je zprvu představena společnost FTV Prima a vybrané televizní stanice, které jsou dále předmětem zkoumání v bakalářské práci. Následuje analýza vybraných profilů na sociálních síti Facebook, Instagram, TikTok a podrobnější zanalyzování deseti nejlepších příspěvků na zmíněných profilech. Analýzy byly provedeny na základě interních přístupů k profilům společnosti Prima. Výstupem výzkumu je zhodnocení komunikace vybrané společnosti a v neposlední řadě vytvoření návrhu na zlepšení dané komunikace.cs
dc.format62 s. (98 340 znaků)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectsociální sítěcs
dc.subjectmarketing na internetucs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectprima ftvcs
dc.titleKomunikace vybrané firmy na sociální sítics
dc.title.alternativeCommunication of chosen company on social mediaen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programMarketingové řízení
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis takes on the communication of the FTV Prima company on social media. In the first part of the thesis there is a theoretical introduction to the marketing communication applied into the internet sphere and social media. The beginning of the practical part includes introduction of the FTV Prima company and other selected television stations, which are further researched in the thesis. Then follows analysis of selected profiles on the social media Facebook, Instagram, TikTok and more detailed analysis of ten best posts on mentioned profiles. The analyses were made based on internal approach to the profiles of Prima. The conclusion of the research is an evaluation of the communication of given company and last but not least suggestions to improve the communication.en
dc.subject.translatedsocial networksen
dc.subject.translatedinternet marketingen
dc.subject.translatedmarketing communicationen
dc.subject.translatedprima ftven
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bakalarska prace - Dandova Kristyna.pdfPlný text práce1,65 MBAdobe PDFView/Open
Dandova_Kristyna_v.pdfPosudek vedoucího práce121,62 kBAdobe PDFView/Open
Dandova_Kristyna_O.pdfPosudek oponenta práce139,56 kBAdobe PDFView/Open
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,36 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/52398

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.