Název: Změna spotřebitelského chování v turismu v důsledku aktuálních krizí.
Další názvy: Consumer behavior change in tourism as a result of the current crisis.
Autoři: Löffelmann, Jan
Vedoucí práce/školitel: Pichlík Lukáš, Ing.
Oponent: Janeček Petr, Doc. Ing. Ph.D.
Datum vydání: 2023
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/52432
Klíčová slova: cestovní ruch;turismus;spotřebitelské chování;covid-19;změny ve spotřebitelském chování;spotřebitel
Klíčová slova v dalším jazyce: consumer behavior;tourism;covid-19;consumer;consumer behavior change
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá změnami spotřebitelského chování Čechů v cestovním ruchu v důsledku pandemie COVID-19. V rámci teoretické části jsou zpracovány a definovány pojmy související s tématy cestovního ruchu a spotřebitelského chování. Popsán je také dopad pandemie COVID-19 na cestovní ruch a aktuální trendy v cestovním ruchu. Praktická část se po představení metodiky dělí na dvě části. V první části je provedena analýza sekundárních dat z cestovního ruchu v ČR se zaměřením na hotely a hromadná ubytovací zařízení. V druhé části je představeno dotazníkové šetření a následně popsány jeho výsledky. Tato bakalářská práce má za cíl popsat, v jakých oblastech spotřebitelského chování Čechů došlo ke změnám v důsledku pandemie COVID-19. Výsledky této bakalářské práce mohou posloužit jako základ pro budoucí podrobnější zkoumání v rámci této práce popsaných změn.
Abstrakt v dalším jazyce: This bachelor's thesis deals with the change in the consumer behavior of Czechs in the tourism industry caused by the COVID-19 pandemic. In the theoretical part, concepts related to the topics of tourism and consumer behavior are defined and elaborated. The impact of the COVID-19 pandemic on tourism and current trends in tourism are also described. Following the presentation of the methodology, the practical part was divided into two parts. In the first part, secondary data from tourism in the Czech Republic is analyzed, focusing on hotels and mass accommodation facilities. The second part presents a questionnaire survey, followed by a description of its results. This bachelor's thesis aims to describe in which areas of consumer behavior among Czechs have changed due to the COVID-19 pandemic. The results of this bachelor's thesis can serve as a basis for further examination of the phenomena described.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Loffelmann.pdfPlný text práce1,14 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Loffelmann_Jan_o.pdfPosudek oponenta práce116,19 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
loffelmann_jan_v.pdfPosudek vedoucího práce195,68 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,41 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/52432

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.