Název: | Vztah mezi očekáváními a praktickou zkušeností u pedagogů plzeňských lesních mateřských škol |
Další názvy: | The relationship between expectations and practical experience of teachers of Pilsen forest kindergartens |
Autoři: | Treybalová, Kateřina |
Vedoucí práce/školitel: | Černík Roman, Mgr. et MgA. |
Oponent: | Gažáková Eva, MgA. Ph.D. |
Datum vydání: | 2023 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/53257 |
Klíčová slova: | lesní mateřské školy;lesní pedagogika;pedagog;alternativní vzdělávání |
Klíčová slova v dalším jazyce: | forest preschools;forest pedagogy;educator;alternative education |
Abstrakt: | Cílem bakalářské práce je zjistit a zmapovat, jaká očekávání měli pedagogové před nástupem do lesní mateřské školy a zda se jejich očekávání změnilo praxí. Bakalářská práce dále pracuje s dalšími dvěma dílčími cíli. Dílčí cíle se zabývají motivaci pedagogů lesních mateřských škol a tím, co je při výběru zaměstnání v lesní mateřské škole ovlivňovalo. |
Abstrakt v dalším jazyce: | The goal of this bachelor thesis is to find out and map certain expectations of educators before their first experience with forest preschool and if they have changed by practice. The bachelor thesis also operates with two other partial goals. These goals deal with the motivation of forest preschool educators and what influenced them during a particular selection of their next job. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Bakalarska prace_Katerina_Treybalova.pdf | Plný text práce | 619,33 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Treybalova VP.pdf | Posudek vedoucího práce | 49,94 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Treybalova OP086.pdf | Posudek oponenta práce | 262,75 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Treybalova O085.pdf | Průběh obhajoby práce | 23,6 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/53257
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.