Title: | Vztah mezi očekáváními a praktickou zkušeností u pedagogů plzeňských lesních mateřských škol |
Other Titles: | The relationship between expectations and practical experience of teachers of Pilsen forest kindergartens |
Authors: | Treybalová, Kateřina |
Advisor: | Černík Roman, Mgr. et MgA. |
Referee: | Gažáková Eva, MgA. Ph.D. |
Issue Date: | 2023 |
Publisher: | Západočeská univerzita v Plzni |
Document type: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/53257 |
Keywords: | lesní mateřské školy;lesní pedagogika;pedagog;alternativní vzdělávání |
Keywords in different language: | forest preschools;forest pedagogy;educator;alternative education |
Abstract: | Cílem bakalářské práce je zjistit a zmapovat, jaká očekávání měli pedagogové před nástupem do lesní mateřské školy a zda se jejich očekávání změnilo praxí. Bakalářská práce dále pracuje s dalšími dvěma dílčími cíli. Dílčí cíle se zabývají motivaci pedagogů lesních mateřských škol a tím, co je při výběru zaměstnání v lesní mateřské škole ovlivňovalo. |
Abstract in different language: | The goal of this bachelor thesis is to find out and map certain expectations of educators before their first experience with forest preschool and if they have changed by practice. The bachelor thesis also operates with two other partial goals. These goals deal with the motivation of forest preschool educators and what influenced them during a particular selection of their next job. |
Rights: | Plný text práce je přístupný bez omezení |
Appears in Collections: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Bakalarska prace_Katerina_Treybalova.pdf | Plný text práce | 619,33 kB | Adobe PDF | View/Open |
Treybalova VP.pdf | Posudek vedoucího práce | 49,94 kB | Adobe PDF | View/Open |
Treybalova OP086.pdf | Posudek oponenta práce | 262,75 kB | Adobe PDF | View/Open |
Treybalova O085.pdf | Průběh obhajoby práce | 23,6 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/53257
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.