Title: | Práce dětí v mateřské škole s mírou |
Other Titles: | Work of children in kindergarten with a rate |
Authors: | Hráchová, Anna |
Advisor: | Pěchoučková Šárka, PhDr. Ph.D. |
Referee: | Coufalová Jana, Doc. PaedDr. CSc. |
Issue Date: | 2023 |
Publisher: | Západočeská univerzita v Plzni |
Document type: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/53278 |
Keywords: | mateřská škola;práce s mírou;délka;hmotnost;objem;obsah;matematická pregramotnost |
Keywords in different language: | kindergarten;work with a rate;length;weight;volume;content;mathematical preliteracy |
Abstract: | Tato bakalářská práce s názvem "Práce dětí v mateřské škole s mírou" měla za cíl zjistit, zda a jakým způsobem děti v mateřské škole zvládnou pracovat s hmotností, objemem, obsahem a délkou. Experimentu se zúčastnilo 6 chlapců a 4 dívky ve věku 5 až 6 let z 25. mateřské školy v Plzni. Průměrná úspěšnost úkolů je vyšší než 70 %, experiment lze považovat za úspěšně splněný. |
Abstract in different language: | This bachelor's thesis, entitled "Children's work with measure in kindergarten", aimed to find out whether and how children in kindergarten manage to work with weight, volume, content and length. Six boys and four girls aged 5 to 6 years from the 25th kindergarten in Pilsen participated in the experiment. The average succes rate of the tasks is higher than 70%, the experiment can be considered succesfully completed. |
Rights: | Plný text práce je přístupný bez omezení |
Appears in Collections: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMT) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Bakalarska prace - Hrachova .pdf | Plný text práce | 1,17 MB | Adobe PDF | View/Open |
bakalarska prace_Hrachova.pdf | Posudek oponenta práce | 105,24 kB | Adobe PDF | View/Open |
PosudekVedoucihoSTAG.pdf | Posudek vedoucího práce | 62,99 kB | Adobe PDF | View/Open |
Hrachova-protokol.pdf | Průběh obhajoby práce | 349,52 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/53278
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.