Title: | Využití programovatelných logických automatů ve vzdělávání \nl{}na druhém stupni základní školy |
Other Titles: | The use of programmable logic controllers in education at the second stage of primary school |
Authors: | Knetl, Jan |
Advisor: | Moc Pavel, Mgr. |
Referee: | Krotký Jan, Mgr. Ph.D. |
Issue Date: | 2023 |
Publisher: | Západočeská univerzita v Plzni |
Document type: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/53283 |
Keywords: | plc;pneumatický válec;automatizace;didaktický panel;programování |
Keywords in different language: | plc;pneumatic cylinder;automation;didactic panel;programming |
Abstract: | Bakalářská práce se věnuje využití programovatelných logických automatů ve vzdělávání na druhém stupni základní školy. Využití PLC ve vzdělávání bude aplikováno prostřednictvím didaktického panelu. Proto se práce dále zaměřuje na návrh didaktického panelu a jeho následnou realizaci. Práce přináší zadání úkolů, které budou žáci vykonávat na didaktickém panelu. |
Abstract in different language: | The bachelor thesis is devoted to the use of programmable logic controllers in education at the second grade of primary school. The use of PLCs in education will be applied through a didactic panel. Therefore, the thesis further focuses on the design of the didactic panel and its subsequent implementation. The thesis provides the assignment of tasks that the students will perform on the didactic panel. |
Rights: | Plný text práce je přístupný bez omezení |
Appears in Collections: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMT) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Knetl Bakalarska prace 2023.pdf | Plný text práce | 1,3 MB | Adobe PDF | View/Open |
PosudekVedoucihoSTAG.pdf | Posudek vedoucího práce | 59,04 kB | Adobe PDF | View/Open |
PosudekOponentaSTAG.pdf | Posudek oponenta práce | 54,8 kB | Adobe PDF | View/Open |
Honzik-protokol.pdf | Průběh obhajoby práce | 268,56 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/53283
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.