Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorLouda Tomáš, JUDr. CSc.
dc.contributor.authorDvořáková, Simona
dc.contributor.refereeBrezina Peter, JUDr. et Bc. Ph.D.
dc.date.accepted2023-5-29
dc.date.accessioned2023-08-02T10:44:17Z-
dc.date.available2022-3-31
dc.date.available2023-08-02T10:44:17Z-
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2023-3-31
dc.identifier92542
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/53390-
dc.description.abstractTématem této diplomové práce je Vzdělávací politika. Z hlediska struktury je rozdělena na tři hlavní části. První kapitola obsahuje vymezení pojmu vzdělávací politika a popisuje její strukturu, aktéry a nástroje. Druhá kapitola se zaměřuje na aktuální podobu vzdělávací soustavy v České republice a konkrétně je zde řešena právní úprava, financování, instituce a popsány jsou i jednotlivé druhy vzdělávání. Třetí kapitola se zabývá aktuální strategií v oblasti vzdělávání, vymezuje změny v legislativě a popisuje strategické dokumenty ovlivňující vzdělávací politiku.cs
dc.format76 s.
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectvzdělávací politikacs
dc.subjectaktéři vzdělávací politikycs
dc.subjectnástroje vzdělávací politikycs
dc.subjectvzdělávací soustava v črcs
dc.subjectprávní úprava školstvícs
dc.subjectfinancování školstvícs
dc.subjectdruhy vzdělávánícs
dc.subjectinstituce působící ve vzdělávánícs
dc.subjectaktuální strategie ve vzdělávánícs
dc.titleVzdělávací politikacs
dc.title.alternativeEducational policyen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-levelNavazující
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta právnická
dc.thesis.degree-programVeřejná správa
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe topic of this thesis is Educational policy and it is divided into three main parts. The first chapter contains the definition of the term educational policy and describes its structure, participants and tools. The second chapter focuses on the current form of the education system in the Czech Republic and defines legislation, financing, institutions and describes individual levels of education. The last chapter focuses on current strategy in the filed of education, define its changes in legislation and decribes strategic documents.en
dc.subject.translatededucational policyen
dc.subject.translatedactors of educational policyen
dc.subject.translatedinstruments of educational policyen
dc.subject.translatededucational system in the czech republicen
dc.subject.translatedlegal regulation of educationen
dc.subject.translatedfinancing of educationen
dc.subject.translatedtypes of educationen
dc.subject.translatedinstitutions operating in educationen
dc.subject.translatedcurrent strategies in educationen
Appears in Collections:Diplomové práce / Theses (KSR)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Diplomova prace.pdfPlný text práce3,23 MBAdobe PDFView/Open
Dvorakova - posudek VP 23.pdfPosudek vedoucího práce651,59 kBAdobe PDFView/Open
Dvorakova - posudek OP 23.pdfPosudek oponenta práce796,89 kBAdobe PDFView/Open
Dvorakova - protokol DP 23.pdfPrůběh obhajoby práce265,42 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/53390

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.