Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPěchoučková Šárka, PhDr. Ph.D.
dc.contributor.authorProvazníková, Lenka
dc.contributor.refereeCoufalová Jana, Doc. PaedDr. CSc.
dc.date.accepted2023-9-11
dc.date.accessioned2023-09-11T22:23:18Z-
dc.date.available2022-5-18
dc.date.available2023-09-11T22:23:18Z-
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2023-6-27
dc.identifier91409
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/54125-
dc.description.abstractCelá bakalářská práce má tři části. V teoretické části se zabývám vnímáním času u dětí předškolního věku a vnímání časové posloupnosti. Také se zde nachází odhad a měření času a nechybí tu ani aktivity a hry, které jsou vhodné pro procvičování oblasti orientace v čase. Jedna krátká podkapitola je věnována samotnému pojmu čas a dozvíme se zde také, jaké mohou být potíže ve zmiňované oblasti. Druhá kapitola s názvem "metodologická část" obsahuje veškeré cíle, metody a podmínky experimentu. Zahrnuje také terminologii, zadání všech úloh a kritéria hodnocení. V poslední, a to experimentální části se nachází charakteristika mateřské školy, ve které byl experiment vykonávaný i charakteristika všech dětí, které se na experimentu podílely. Dále je zde vyhodnocení všech uskutečněných úkolů a jejich scénář.cs
dc.format43
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectčascs
dc.subjectmateřská školacs
dc.subjectdítě v předškolním věkucs
dc.subjectorientace v časecs
dc.subjectčasová posloupnostcs
dc.subjectdny v týdnucs
dc.subjectroční obdobícs
dc.subjectvnímání časucs
dc.titleSchopnost dětí v mateřské škole orientovat se v časecs
dc.title.alternativeThe ability of children in kindergarten to orient themselves in timeen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programUčitelství pro mateřské školy
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe entire Bachelor thesis has three parts. In the theoretical part, I deal with the perception of time in preschool children and the perception of the time sequence. There is also an estimation and measurement of time, and there are also activities and games that are suitable for practising the area of orientation over time. One short sub-chapter is devoted to the very concept of time, and we will also learn here what the difficulties might be in the area mentioned. The second chapter, entitled "methodological part," contains all the objectives, methods and conditions of the experiment. It also includes terminology, assignment of all tasks and evaluation criteria. The final, experimental part contains the characteristics of the nursery school, in which the experiment was also carried out by the characteristics of all the children who participated in the experiment. Next, an evaluation of all the tasks carried out and their scenario.en
dc.subject.translatedtimeen
dc.subject.translatedkindergartenen
dc.subject.translatedpreschool childen
dc.subject.translatedorientation in timeen
dc.subject.translatedtime sequenceen
dc.subject.translateddays of the weeken
dc.subject.translatedseasonsen
dc.subject.translatedperception of timeen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMT)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace_Provaznikova Lenka.pdfPlný text práce1,36 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
bakalarska prace_Provaznikova.pdfPosudek oponenta práce106,3 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hodnoceni BP L. Provaznikove.pdfPosudek vedoucího práce215,89 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Provaznikova protokol.pdfPrůběh obhajoby práce375,71 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/54125

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.