Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHommerová Dita, Doc. Ing. Ph.D., MBA
dc.contributor.authorHlaváčová, Barbora
dc.contributor.refereePlíhal Martin, Mgr.
dc.date.accepted2024-6-12
dc.date.accessioned2024-07-12T09:02:07Z-
dc.date.available2023-10-20
dc.date.available2024-07-12T09:02:07Z-
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-4-22
dc.identifier95423
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/55783-
dc.description.abstractPředložená diplomová práce s názvem "Koncept ekoznačky ve vybraném kraji ČR" se zabývá návrhem konceptu značky ZDRAVÁ KRAJINA PARTNER PROJEKTU na území Plzeňského kraje. V teoretické části se práce věnuje definování teoretických východisek do problematiky udržitelného rozvoje, společenské odpovědnosti firem společně s marketingovou komunikací a brandingem. Dále obsahuje definice vybrané kvantitativní metody - dotazník, a kvalitativní metody - strukturované rozhovory. Hlavním cílem empirické části, která je rozdělena do čtyř částí, je vytvoření návrhu značky obsahující parametry a podmínky udělování a užívání této značky. První část se pomocí kvantitativního výzkumu zaměřuje na zmapování zájmu firem o značku a současně na zjištění bližších informací následně použitých ve druhé části, tedy návrhu konceptu značky. V poslední části je kvalitativní metodou proveden druhý výzkum, jež má za cíl upravit nastavené parametry značky. Současně s tím jsou zde navrženy i marketingové aktivity značky.cs
dc.format96 s.
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectudržitelný rozvojcs
dc.subjectochrana životního prostředícs
dc.subjectznačkacs
dc.subjectbrandingcs
dc.subjectmarketingové aktivitycs
dc.titleKoncept ekoznačky ve vybraném kraji ČRcs
dc.title.alternativeEcolabel concept in a selected rogion of the Czech Republicen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelNavazující
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programEkonomika a management
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe presented master's thesis titled "Ecolabel concept in a selected region of the Czech Republic" deals with the proposal of the ZDRAVÁ KRAJINA PARTNER PROJEKTU brand concept in the Pilsen Region. In the theoretical part, the thesis defines the theoretical basis for sustainable development, corporate social responsibility, and marketing communication and branding. It also includes definitions of the selected quantitative method - questionnaire, and qualitative method - structured interviews. The main aim of the empirical part, divided into four sections, is to create a brand proposal containing parameters and conditions for granting and using this brand. The first part, using quantitative research, focuses on mapping the companies' interest in the brand and at the same time obtaining more detailed information subsequently used in the second part, the proposal of the brand concept. In the final part, qualitative research is conducted to adjust the set brand parameters. Simultaneously, marketing activities for the brand are proposed here.en
dc.subject.translatedsustainable developmenten
dc.subject.translatedenvironmental preservationen
dc.subject.translatedbranden
dc.subject.translatedbrandingen
dc.subject.translatedmarketing activitiesen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Hlavacova - Koncept ekoznac_ky ve vybrane_m kraji C_R.pdfPlný text práce2,81 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hlavacova_Barbora_v.pdfPosudek vedoucího práce121,21 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hlavacova_Barbora_o.pdfPosudek oponenta práce118,57 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,75 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/55783

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.