Název: Využití interaktivní tabule Smart Board ve výuce násobení a dělení na prvním stupni základní školy
Další názvy: Use of SMART Board Interactive Whiteboard in Teaching Multiplication and Division in Primary Schools
Autoři: Kasíková, Petra
Vedoucí práce/školitel: Coufalová, Jana
Datum vydání: 2012
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/5579
Klíčová slova: děti;matematika;násobení;dělení;interaktivní tabule
Klíčová slova v dalším jazyce: children;mathematics;multiplication;division;interactive whiteboard
Abstrakt: V diplomové práci jsem se zaměřila na využití interaktivní tabule Smart Board ve výuce matematiky jako materiálně didaktického prostředku k účinnějšímu dosažení stanovených cílů. Vytvořila jsem digitální učebnicový materiál s názvem ?Násobilka s Emilkou?, který jsem ověřila v praxi. Vytvořený materiál byl pro děti velmi přínosný a podporoval jejich zájem o matematiku. Součástí diplomové práce jsou prezentace dětí, které vytvořily na téma násobení a dělení.
Abstrakt v dalším jazyce: My thesis is focused on using Smart Board interactive whiteboard in teaching Mathematics as a didactical tool to achieve the determined educational aims more effectively. I created a digital textbook called Násobilka s Emilkou (Multiplication table with Emilka) which I verified practically. This material was really beneficial for pupils and their interest in Mathematics increased strongly. Some presentations dealing with multiplication and division that pupils made during the lessons are also included in the thesis.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMT)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Kasikova Petra.pdfPlný text práce5,44 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kasikova - ved..pdfPosudek vedoucího práce196,4 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Posudek DP Kasikova-1.pdfPosudek oponenta práce3,85 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kasikova - prot..pdfPrůběh obhajoby práce66,67 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/5579

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.