Název: Marketing projektu Crop up (AIESEC Plzeň)
Další názvy: Marketing of the Crop up project (AIESEC Pilsen)
Autoři: Majerová, Magdalena
Vedoucí práce/školitel: Petrtyl Jan, Ing. Ph.D.
Oponent: Mičík Michal, Ing. Ph.D.
Datum vydání: 2024
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/55941
Klíčová slova: marketing;projekt;nezisková organizace;aiesec;crop up
Klíčová slova v dalším jazyce: marketing;project;non-profit organization;aiesec;crop up
Abstrakt: Hlavním tématem této bakalářské práce je představit a popsat marketingovou komunikaci projektu Crop up, který funguje pod záštitou plzeňské pobočky mezinárodní studentské organizace AIESEC. Cílem práce je připravit konkrétní návrhy na zlepšení této marketingové komunikace. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části práce je nadefinován marketing, projekt, nezisková organizace a pojmy s tím spojené. V praktické části je představen proces vývoje projektu, ukázka marketingových aktivit a komunikace a používaných materiálů. V poslední kapitole praktické části jsou připraveny konkrétní návrhy na zlepšení marketingové komunikace, které se týkají např. prodeje, e-mailingu nebo propagace projektu Crop up. Práce má plzeňské pobočce AIESEC pomoci zlepšit marketingovou komunikaci a ukázat na důležitost marketingu na poli neziskových organizací.
Abstrakt v dalším jazyce: The main topic of this bachelor thesis is to introduce and describe the marketing communication of the Crop up project, which operates under the auspices of the Pilsen branch of the international student organization AIESEC. The goal of the thesis is to prepare concrete proposals for improving this marketing communication. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part of the thesis defines marketing, project, non-profit organization and related concepts. The practical part presents the process of project development, the marketing activities and communication and the used materials. In the last chapter of the practical part, concrete suggestions for improving marketing communication, such as sales, e-mailing or promotion of the Crop up project, are prepared. The purpose of this thesis to help the Pilsen branch of AIESEC to improve marketing communication and to show the importance of marketing in the field of non-profit organizations.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace Marketingova komunikace projektu Crop up (AIESEC Plzen).pdfPlný text práce2,99 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
BP_Majerova_o.pdfPosudek oponenta práce132,06 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Majerova_Magdalena_V.pdfPosudek vedoucího práce129,22 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,5 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/55941

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.