Title: Marketing projektu Crop up (AIESEC Plzeň)
Other Titles: Marketing of the Crop up project (AIESEC Pilsen)
Authors: Majerová, Magdalena
Advisor: Petrtyl Jan, Ing. Ph.D.
Referee: Mičík Michal, Ing. Ph.D.
Issue Date: 2024
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/55941
Keywords: marketing;projekt;nezisková organizace;aiesec;crop up
Keywords in different language: marketing;project;non-profit organization;aiesec;crop up
Abstract: Hlavním tématem této bakalářské práce je představit a popsat marketingovou komunikaci projektu Crop up, který funguje pod záštitou plzeňské pobočky mezinárodní studentské organizace AIESEC. Cílem práce je připravit konkrétní návrhy na zlepšení této marketingové komunikace. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části práce je nadefinován marketing, projekt, nezisková organizace a pojmy s tím spojené. V praktické části je představen proces vývoje projektu, ukázka marketingových aktivit a komunikace a používaných materiálů. V poslední kapitole praktické části jsou připraveny konkrétní návrhy na zlepšení marketingové komunikace, které se týkají např. prodeje, e-mailingu nebo propagace projektu Crop up. Práce má plzeňské pobočce AIESEC pomoci zlepšit marketingovou komunikaci a ukázat na důležitost marketingu na poli neziskových organizací.
Abstract in different language: The main topic of this bachelor thesis is to introduce and describe the marketing communication of the Crop up project, which operates under the auspices of the Pilsen branch of the international student organization AIESEC. The goal of the thesis is to prepare concrete proposals for improving this marketing communication. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part of the thesis defines marketing, project, non-profit organization and related concepts. The practical part presents the process of project development, the marketing activities and communication and the used materials. In the last chapter of the practical part, concrete suggestions for improving marketing communication, such as sales, e-mailing or promotion of the Crop up project, are prepared. The purpose of this thesis to help the Pilsen branch of AIESEC to improve marketing communication and to show the importance of marketing in the field of non-profit organizations.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bakalarska prace Marketingova komunikace projektu Crop up (AIESEC Plzen).pdfPlný text práce2,99 MBAdobe PDFView/Open
BP_Majerova_o.pdfPosudek oponenta práce132,06 kBAdobe PDFView/Open
Majerova_Magdalena_V.pdfPosudek vedoucího práce129,22 kBAdobe PDFView/Open
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,5 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/55941

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.