Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorCimler Petr, Doc. Ing. CSc.
dc.contributor.authorMartínková, Adéla
dc.contributor.refereeEger Ludvík, Doc. PaedDr. CSc.
dc.date.accepted2024-6-4
dc.date.accessioned2024-07-12T09:03:19Z-
dc.date.available2023-10-23
dc.date.available2024-07-12T09:03:19Z-
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-4-19
dc.identifier95732
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/55954-
dc.description.abstractTématem bakalářské práce je analýza implementace rozšířeného marketingového mixu v kontextu maloobchodního prostředí. První část práce se věnuje literární rešerši, která důkladně popisuje jednotlivé komponenty marketingového mixu. Hlavním pilířem práce je analýza praktické aplikace nástrojů marketingového mixu provedená prostřednictvím pozorování v hypermarketu Tesco EXTRA v OC Rokycanská v Plzni. Tato analýza je doplněna dotazníkovým šetřením, které zkoumá postoje zákazníků k uplatňovaným marketingovým nástrojům. Získané poznatky jsou následně vyhodnoceny a práce končí formulací doporučení, která mohou přispět k efektivnějšímu využití marketingových nástrojů ve vybrané prodejně.cs
dc.format83 s.
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectmarketing maloobchoducs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectmarketingové nástrojecs
dc.titleUplatnění nástrojů marketingu maloobchodu ve vybrané prodejněcs
dc.title.alternativeApplication of retail marketing tools in a selected storeen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programMarketingové řízení
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe topic of the bachelor thesis is the analysis of implementing the extended marketing mix within the context of retail environment. The first part of the thesis focuses on a literature review, providing a thorough description of individual components of the marketing mix. The primary pillar of the thesis is the analysis of the practical application of marketing mix tools conducted through observations at Tesco EXTRA hypermarket in OC Rokycanská in Plzeň. This analysis is supplemented by a questionnaire survey, which examines customers' attitudes towards the implemented marketing tools. The acquired findings are subsequently evaluated, and the thesis concludes with the formulation of recommendations aimed at enhancing the effectiveness of marketing strategies in the selected retail store.en
dc.subject.translatedretail marketingen
dc.subject.translatedmarketing mixen
dc.subject.translatedmarketing toolsen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
MARTINKOVA BP.pdfPlný text práce6,51 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Martinkova_Adela_v.pdfPosudek vedoucího práce163,78 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Martinkova_Adela_o.pdfPosudek oponenta práce126,62 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,66 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/55954

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.