Název: Uplatnění nástrojů marketingu maloobchodu ve vybrané prodejně
Další názvy: Application of retail marketing tools in a selected store
Autoři: Martínková, Adéla
Vedoucí práce/školitel: Cimler Petr, Doc. Ing. CSc.
Oponent: Eger Ludvík, Doc. PaedDr. CSc.
Datum vydání: 2024
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/55954
Klíčová slova: marketing maloobchodu;marketingový mix;marketingové nástroje
Klíčová slova v dalším jazyce: retail marketing;marketing mix;marketing tools
Abstrakt: Tématem bakalářské práce je analýza implementace rozšířeného marketingového mixu v kontextu maloobchodního prostředí. První část práce se věnuje literární rešerši, která důkladně popisuje jednotlivé komponenty marketingového mixu. Hlavním pilířem práce je analýza praktické aplikace nástrojů marketingového mixu provedená prostřednictvím pozorování v hypermarketu Tesco EXTRA v OC Rokycanská v Plzni. Tato analýza je doplněna dotazníkovým šetřením, které zkoumá postoje zákazníků k uplatňovaným marketingovým nástrojům. Získané poznatky jsou následně vyhodnoceny a práce končí formulací doporučení, která mohou přispět k efektivnějšímu využití marketingových nástrojů ve vybrané prodejně.
Abstrakt v dalším jazyce: The topic of the bachelor thesis is the analysis of implementing the extended marketing mix within the context of retail environment. The first part of the thesis focuses on a literature review, providing a thorough description of individual components of the marketing mix. The primary pillar of the thesis is the analysis of the practical application of marketing mix tools conducted through observations at Tesco EXTRA hypermarket in OC Rokycanská in Plzeň. This analysis is supplemented by a questionnaire survey, which examines customers' attitudes towards the implemented marketing tools. The acquired findings are subsequently evaluated, and the thesis concludes with the formulation of recommendations aimed at enhancing the effectiveness of marketing strategies in the selected retail store.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
MARTINKOVA BP.pdfPlný text práce6,51 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Martinkova_Adela_v.pdfPosudek vedoucího práce163,78 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Martinkova_Adela_o.pdfPosudek oponenta práce126,62 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,66 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/55954

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.