Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorEger Ludvík, Doc. PaedDr. CSc.
dc.contributor.authorHorák, Denis
dc.contributor.refereeTurchyn Liuba, magistr kand.ekon.věd, dipl.spec.
dc.date.accepted2024-6-3
dc.date.accessioned2024-07-12T09:03:19Z-
dc.date.available2023-10-23
dc.date.available2024-07-12T09:03:19Z-
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-4-22
dc.identifier95957
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/55957-
dc.description.abstractPředložená bakalářská práce se zaměřuje na marketingový výzkum technikou mystery shopping. Tato technika se používá při měření kvality poskytovaných služeb zákazníkům v široké škále odvětví. Teoretická část této práce poskytuje čtenáři teoretické znalosti z oblasti marketingu bankovních služeb a marketingového výzkumu, které jsou později využity v praktické části práce. Část praktická obsahuje představení vybraných subjektů zkoumání, který mi jsou konkrétní pobočky Česká Spořitelny a Československé obchodní banky. Dále je součástí této části práce příprava, provedení i vyhodnocení výzkumu. Pro úspěšné splnění všech cílů této práce, autor uvádí doporučení ke zlepšení úrovně poskytovaných služeb na základně zjištěných nedostatků.cs
dc.format70 s. (118 207 znaků)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectmystery shoppingcs
dc.subjectbankovnictvícs
dc.subjectklientský zážitekcs
dc.titleMystery shopping v bankovnictvícs
dc.title.alternativeMystery shopping in the bankingen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programMarketingové řízení
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe presented bachelor thesis focuses on marketing research using mystery shopping technique. This technique is used in measuring the quality of service provided to customers in a wide range of industries. The theoretical part of this thesis provides the reader with the theoretical knowledge of marketing of banking services and marketing research, which is later used in the practical part of the thesis. The practical part includes the introduction of the selected research subjects, which are the specific branches of Česká Spořitelna and Československá obchodní banka. Furthermore, this part of the thesis includes the preparation, execution, and evaluation of the research. In order to successfully meet all the objectives of this thesis, the author provides recommendations to improve the level of services provided based on the identified deficiencies.en
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedmarketing researchen
dc.subject.translatedmystery shoppingen
dc.subject.translatedbankingen
dc.subject.translatedcustomer experienceen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Horak.pdfPlný text práce1,69 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Horak_Denis_v.pdfPosudek vedoucího práce121,44 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Horak_Denis_o.pdfPosudek oponenta práce119,95 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,18 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/55957

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.