Název: Spotřební chování návštěvníků destinací dark turismu v České republice
Další názvy: Consumer behavior of visitors in dark tourism destinations in the Czech Republic
Autoři: Rosová, Simona
Vedoucí práce/školitel: Štumpf Petr, Doc. Ing. Ph.D.
Oponent: Ovesleová Hana, Mgr. Ph.D.
Datum vydání: 2024
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/55969
Klíčová slova: spotřební chování;dark turismus;destinace dark turismu;marketingová komunikace;turismus
Klíčová slova v dalším jazyce: consumer behavior;dark tourism;dark tourism destinations;marketing communication;tourism
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá spotřebním chováním návštěvníků destinací dark turismu na území České republiky. Práce je rozdělena do několika dílčích kapitol. První kapitola se zabývá literární rešerší v oblasti témat dark turismu, spotřebního chování, marketingové komunikace, segmentace návštěvníků a destinací turismu. Další kapitoly se zabývají metodikou výzkumu a samotným kombinovaným výzkumem v podobě dotazníkového šetření a rozhovorů. Výstupem práce je soubor návrhových opatření směřovaných destinacím dark turismu na základě výsledků výzkumu. Cílem práce je definování cílových skupin návštěvníků destinací dark turismu na území ČR, popsat jejich spotřební chování a na základě toho doporučit, jakým způsobem by se měla ubírat marketingová komunikace destinací dark turismu v souladu s pietou místa.
Abstrakt v dalším jazyce: The bachelor thesis deals with the consumption behaviour of visitors to dark tourism destinations in the Czech Republic. The thesis is divided into several subchapters. The first chapter deals with literature research on the topics of dark tourism, consumer behaviour, marketing communication, visitor segmentation and tourism destinations. The next chapters deal with the research methodology and the combined research itself in the form of a questionnaire survey and interviews. The output of the thesis is a set of suggestive measures directed to dark tourism destinations based on the research results. The aim of the thesis is to define the target groups of visitors to dark tourism destinations in the Czech Republic, to describe their consumption behaviour and, on this basis, to recommend how the marketing communication of dark tourism destinations should be directed in accordance with the commemoration and respect of place.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP- Rosova Simona.pdfPlný text práce5,02 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Rosova_Simona_v.pdfPosudek vedoucího práce121,57 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Rosova_Simona_o.pdfPosudek oponenta práce123,6 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,91 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/55969

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.