Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorTlučhoř Jan, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorNikolašová, Sofie
dc.contributor.refereeMičík Michal, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2024-6-5
dc.date.accessioned2024-07-12T09:03:25Z-
dc.date.available2023-10-23
dc.date.available2024-07-12T09:03:25Z-
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-4-22
dc.identifier96326
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/55992-
dc.description.abstractPředmětem bakalářské práce je "Využití sociálních médií v komunikační strategii konkrétního subjektu". V teoretické části byla na základě literatury rozebrána teorie marketingové komunikace a sociálních sítí. Jednotlivé pojmy byly popsány. V poslední kapitole teoretické části byly rozebrány jednotlivé sociální sítě (např. Facebook, Instagram, YouTube a LinkedIn. V praktické části byl rozebírán podnik a marketingová komunikace, kterou podnik využívá. Byl uskutečněn strukturovaný rozhovor s majitelem podniku. Dále byli prozkoumáni konkurenti vybraného podniku. Ze získaných výsledků vyplynulo, že by se podnik měl zaměřit na využití sociálních sítí, redesign webu a propagaci pomocí Google.com a Seznam.cz. V závěru byla navrhnuta řešení na problémové oblasti marketingové komunikace podniku.cs
dc.format74
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketing na internetucs
dc.subjectsociální médiacs
dc.titleVyužití sociálních médií v komunikační strategii konkrétního subjektucs
dc.title.alternativeThe use of social media in the communication strategy of a selected subjecten
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programMarketingové řízení
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe subject of the bachelor's thesis is "The use of social media in the communication strategy of a specific subject". In the theoretical part, the theory of marketing communication and social networks was analyzed based on the literature. Individual concepts were described. In the last chapter of the theoretical part, individual social networks (e.g. Facebook, Instagram, YouTube and LinkedIn) were analyzed. In the practical part, the company and the marketing communication used by the company were analyzed. A structured interview was conducted with the owner of the company. Furthermore, the competitors of the selected company were examined. The obtained results showed that the company should focus on the use of social networks, website redesign and promotion using Google.com and Seznam.cz.In the end, solutions were proposed for the problem areas of the company's marketing communication.en
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedmarketing on interneten
dc.subject.translatedsocial mediaen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Vyuziti socialnich medii v komunikacni strategii konkretniho subjektu - Nikolasova, K21B0366P.pdfPlný text práce2,96 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Nikolasova-Sofie_v.pdfPosudek vedoucího práce125,93 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
BP_Nikolasova_o.pdfPosudek oponenta práce131,1 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,62 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/55992

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.