Název: Využití sociálních médií v komunikační strategii konkrétního subjektu
Další názvy: The use of social media in the communication strategy of a selected subject
Autoři: Nikolašová, Sofie
Vedoucí práce/školitel: Tlučhoř Jan, Ing. Ph.D.
Oponent: Mičík Michal, Ing. Ph.D.
Datum vydání: 2024
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/55992
Klíčová slova: marketing;marketing na internetu;sociální média
Klíčová slova v dalším jazyce: marketing;marketing on internet;social media
Abstrakt: Předmětem bakalářské práce je "Využití sociálních médií v komunikační strategii konkrétního subjektu". V teoretické části byla na základě literatury rozebrána teorie marketingové komunikace a sociálních sítí. Jednotlivé pojmy byly popsány. V poslední kapitole teoretické části byly rozebrány jednotlivé sociální sítě (např. Facebook, Instagram, YouTube a LinkedIn. V praktické části byl rozebírán podnik a marketingová komunikace, kterou podnik využívá. Byl uskutečněn strukturovaný rozhovor s majitelem podniku. Dále byli prozkoumáni konkurenti vybraného podniku. Ze získaných výsledků vyplynulo, že by se podnik měl zaměřit na využití sociálních sítí, redesign webu a propagaci pomocí Google.com a Seznam.cz. V závěru byla navrhnuta řešení na problémové oblasti marketingové komunikace podniku.
Abstrakt v dalším jazyce: The subject of the bachelor's thesis is "The use of social media in the communication strategy of a specific subject". In the theoretical part, the theory of marketing communication and social networks was analyzed based on the literature. Individual concepts were described. In the last chapter of the theoretical part, individual social networks (e.g. Facebook, Instagram, YouTube and LinkedIn) were analyzed. In the practical part, the company and the marketing communication used by the company were analyzed. A structured interview was conducted with the owner of the company. Furthermore, the competitors of the selected company were examined. The obtained results showed that the company should focus on the use of social networks, website redesign and promotion using Google.com and Seznam.cz.In the end, solutions were proposed for the problem areas of the company's marketing communication.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Vyuziti socialnich medii v komunikacni strategii konkretniho subjektu - Nikolasova, K21B0366P.pdfPlný text práce2,96 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Nikolasova-Sofie_v.pdfPosudek vedoucího práce125,93 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
BP_Nikolasova_o.pdfPosudek oponenta práce131,1 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,62 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/55992

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.