Název: Řízení vztahů se zákazníkem a jeho význam pro posílení konkurenceschopnosti podniku
Další názvy: Customer Relationship Management and Its Importance for Strengthening the Company's Competitiveness
Autoři: Drahokoupil, Jakub
Vedoucí práce/školitel: Skálová Petra, Ing. Mgr. Ph.D.
Oponent: Machová Kristýna, Ing. Ph.D.
Datum vydání: 2024
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/56134
Klíčová slova: crm (řízení vztahů se zákazníky);marketing;konkurenceschopnost;zákazník;chatbot;live chat
Klíčová slova v dalším jazyce: crm (customer relationship management);marketing;competitiveness;customer;chatbot;live chat
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zaměřuje na zlepšení CRM a zvýšení konkurenceschopnosti e shopu ExtraProdukty.cz. V teoretické části jsou vymezeny pojmy CRM a jeho specifické funkce, složky a jeho význam pro konkurenceschopnost. Dále se práce zabývá fenomény chatbot a live chat a jejich významem v CRM. V praktické části jsou představeny detaily fungování e-shopu ExtraProdukty.cz, provedena analýza získávání informací o zákaznících a používání CRM nástrojů. Na základě této analýzy jsou navržena konkrétní opatření pro zlepšení fungování CRM v obchodě ExtraProdukty.cz.
Abstrakt v dalším jazyce: This bachelor's thesis focuses on improving CRM and enhancing the competitiveness of the ExtraProdukty.cz e-shop. The theoretical part defines the concepts of CRM, its specific functions, components, and its significance for competitiveness. Furthermore, the thesis delves into the phenomenon of chatbot and live chat and their significance in CRM. In the practical part, the functioning details of the ExtraProdukty.cz e-shop are presented, and an analysis of customer information acquisition and the use of CRM tools is conducted. Based on this analysis, specific measures are proposed to improve the functioning of CRM in the ExtraProdukty.cz store.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPM)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Jakub_Drahokoupil.pdfPlný text práce1,96 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Drahokoupil_v.pdfPosudek vedoucího práce226,19 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Drahokoupil_o.pdfPosudek oponenta práce122,68 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce39,01 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/56134

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.