Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorBeránek Michal, Ing.
dc.contributor.authorČervená, Simona
dc.contributor.refereeJanuška Martin, Doc. Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2024-6-4
dc.date.accessioned2024-07-12T09:04:31Z-
dc.date.available2023-10-22
dc.date.available2024-07-12T09:04:31Z-
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-4-22
dc.identifier96620
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/56207-
dc.description.abstractBakalářská práce se věnuje tématu zavedení procesů IT podpory do praxe v organizaci Správa informačních technologií města Plzně. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy proces a procesní řízení a dále IT, IT service management a rámce pro správu služeb. Na závěr teoretické části je hlouběji popsán rámec pro správu služeb nazývaný ITIL, konkrétně ITIL 4 a veškeré jeho části. V praktické části je provedena analýza jednotlivých praktik popisovaných ITIL 4 ve vybrané organizaci a následně provedena optimalizace jednoho procesu tak, aby vyhovoval požadavkům ITIL 4.cs
dc.format69
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectitcs
dc.subjectitilcs
dc.subjectit podporacs
dc.subjectit službacs
dc.subjectprocescs
dc.subjectprocesní řízenícs
dc.subjectrámec pro správu it služebcs
dc.subjectslužbacs
dc.subjectspráva it služebcs
dc.titleZavedení procesů IT podpory do praxecs
dc.title.alternativeImplementation of IT support processes into practiceen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programProjektové řízení
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis focuses on the topic of implementation of IT support processes into practice at the organization Správa informačních technologií města Plzně. It is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part explains concepts of process, process management, IT, IT service management a IT service management frameworks. At the end of theoretical part, an IT service management framework called ITIL in further explained, specifically ITIL 4 and all its components. In the practical part, an analysis of individual practices described in ITIL 4 in the selected organization is conducted and subsequently, optimizaion of one procesc is performed to meet the requirements of ITIL 4.en
dc.subject.translatediten
dc.subject.translateditilen
dc.subject.translatedit serviceen
dc.subject.translatedit service managementen
dc.subject.translatedit service management frameworken
dc.subject.translatedit supporten
dc.subject.translatedprocessen
dc.subject.translatedprocess managementen
dc.subject.translatedserviceen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPM)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Cervena_Simona.pdfPlný text práce1,15 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
CERVENA Simona_O.pdfPosudek oponenta práce119,9 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Cervena Simona_v.pdfPosudek vedoucího práce181,69 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,57 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/56207

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.