Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Krbůšková, Věra | |
dc.contributor.author | Merklová, Diana | |
dc.date.accepted | 2012-05-31 | |
dc.date.accessioned | 2013-06-19T06:46:22Z | - |
dc.date.available | 2010-12-14 | cs |
dc.date.available | 2013-06-19T06:46:22Z | - |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.date.submitted | 2012-04-19 | |
dc.identifier | 44659 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/5650 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá kreativními výukovými modely německého jazyka jako cizího jazyka a specializuje se na gramatiku. V této práci jsou popsány nejen výukové modely, ale také metody užívané ve výuce cizího, v našem případě německého jazyka. Cílem je porovnat zvolené modely výuky cizího jazyka na určitém gramatickém jevu pomocí vytvořených tabulek a zmapovat tyto výukové modely prostřednictvím rozhovoru s učitelkou němčiny na vybrané Základní škole. | cs |
dc.format | 55 s. (78 080 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | de | de |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | didaktika | cs |
dc.subject | gramatika | cs |
dc.subject | metoda | cs |
dc.subject | metodika | cs |
dc.subject | výukové metody | cs |
dc.subject | výukové modely | cs |
dc.title | Kreativní modely výuky německého jazyka jako cizího jazyka, se zaměřením na gramatiku | cs |
dc.title.alternative | Creative models of teaching German language as a foreign language, focusing on grammar | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.description.department | Katedra německého jazyka | cs |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | This bachelor thesis deals with models of creative teaching German language as a foreign language and specializes in grammar. In this work are described not only teaching models, but also the methods used in teaching foreign language in this case German. The aim is to compare the selected models of teaching foreign language at grammatical phenomenon using created tables and map these teaching models through interview with the German teacher at selected elementary school. | en |
dc.subject.translated | didactics | en |
dc.subject.translated | grammar | en |
dc.subject.translated | method | en |
dc.subject.translated | methodology | en |
dc.subject.translated | teaching methods | en |
dc.subject.translated | teaching models | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KNJ) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Diana MERKLOVA - bakalarska prace.pdf | Plný text práce | 1,44 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
merklova_vp.pdf | Posudek vedoucího práce | 261,09 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
merklova_op.pdf | Posudek oponenta práce | 228,65 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
merklova_obh.pdf | Průběh obhajoby práce | 110,66 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/5650
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.