Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKrbůšková, Věra
dc.contributor.authorMerklová, Diana
dc.date.accepted2012-05-31
dc.date.accessioned2013-06-19T06:46:22Z-
dc.date.available2010-12-14cs
dc.date.available2013-06-19T06:46:22Z-
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-04-19
dc.identifier44659
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/5650
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá kreativními výukovými modely německého jazyka jako cizího jazyka a specializuje se na gramatiku. V této práci jsou popsány nejen výukové modely, ale také metody užívané ve výuce cizího, v našem případě německého jazyka. Cílem je porovnat zvolené modely výuky cizího jazyka na určitém gramatickém jevu pomocí vytvořených tabulek a zmapovat tyto výukové modely prostřednictvím rozhovoru s učitelkou němčiny na vybrané Základní škole.cs
dc.format55 s. (78 080 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isodede
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectdidaktikacs
dc.subjectgramatikacs
dc.subjectmetodacs
dc.subjectmetodikacs
dc.subjectvýukové metodycs
dc.subjectvýukové modelycs
dc.titleKreativní modely výuky německého jazyka jako cizího jazyka, se zaměřením na gramatikucs
dc.title.alternativeCreative models of teaching German language as a foreign language, focusing on grammaren
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra německého jazykacs
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis deals with models of creative teaching German language as a foreign language and specializes in grammar. In this work are described not only teaching models, but also the methods used in teaching foreign language in this case German. The aim is to compare the selected models of teaching foreign language at grammatical phenomenon using created tables and map these teaching models through interview with the German teacher at selected elementary school.en
dc.subject.translateddidacticsen
dc.subject.translatedgrammaren
dc.subject.translatedmethoden
dc.subject.translatedmethodologyen
dc.subject.translatedteaching methodsen
dc.subject.translatedteaching modelsen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KNJ)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diana MERKLOVA - bakalarska prace.pdfPlný text práce1,44 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
merklova_vp.pdfPosudek vedoucího práce261,09 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
merklova_op.pdfPosudek oponenta práce228,65 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
merklova_obh.pdfPrůběh obhajoby práce110,66 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/5650

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.