Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Blahník Vojtěch, Ing. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Janoch, Kamil | |
dc.contributor.referee | Pittermann Martin, Doc. Ing. Ph.D. | |
dc.date.accepted | 2024-6-10 | |
dc.date.accessioned | 2024-07-12T09:08:38Z | - |
dc.date.available | 2023-10-6 | |
dc.date.available | 2024-07-12T09:08:38Z | - |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.date.submitted | 2024-5-24 | |
dc.identifier | 96113 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/56762 | - |
dc.description.abstract | Tato práce se zabývá problematikou trakčního napájení tratí elektrizovaných střídavým systémem 25 kV / 50 Hz, zejména pomocí moderních metod, jako je napájení pomocí SFC. Práce dále řeší stávající metody napájení tratí se systémem 25 kV / 50 Hz a také o historii a rozložení napájecích systémů v České republice. Na tyto části navazují kapitoly vytvořeného modelu TNS pro výše zmíněný systém, který je detailně popsán jak z části výkonové, tak i z částí řízení, a to jak softwarového, tak i z pohledu řízení spínání součástek. Na tuto kapitolu navazuje část práce s výsledky simulací, kde je na několika grafech vysvětlen pozitivní dopad použití těchto moderních technologií jako je SFC v rámci napájení traťových úseků elektrizovaných tratí. | cs |
dc.format | 56 | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení | |
dc.subject | sfc | cs |
dc.subject | trakční napájecí stanice | cs |
dc.subject | model | cs |
dc.subject | simulace | cs |
dc.subject | železnice | cs |
dc.subject | trakce | cs |
dc.subject | výkonová elektronika | cs |
dc.title | Trakční napájecí stanice pro systém 25 kV / 50 Hz využívající topologii SFC | cs |
dc.title.alternative | Traction substation for system 25 kV / 50 Hz using SFC topology | en |
dc.type | diplomová práce | |
dc.thesis.degree-name | Ing. | |
dc.thesis.degree-level | Navazující | |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta elektrotechnická | |
dc.thesis.degree-program | Výkonové systémy a elektroenergetika | |
dc.description.result | Obhájeno | |
dc.description.abstract-translated | This thesis deals with issues of traction supply using AC system 25 kV / 50 Hz. It mainly focuses on modern methods such as SFC. Besides this this thesis deals with today still used methods of railway traction power supply on routes with the AC system 25 kV / 50 Hz and history of such traction power systems in the Czech Republic. These chapters are followed by chapters which are dealing with computer model for simulation of railway power supply station for the system 25 kV / 50 Hz. The model is described in detail from perspective of power electronics and other hardware, software control and finally even control of each transistor. After this part there is a chapter which deals with results of the simulations. There are several graphs that explain the positive impact this modern technology could have on the traction power supply for electrified railways. | en |
dc.subject.translated | sfc | en |
dc.subject.translated | traction power supply station | en |
dc.subject.translated | simulation model | en |
dc.subject.translated | railways | en |
dc.subject.translated | traction | en |
dc.subject.translated | power electronics | en |
Appears in Collections: | Diplomové práce / Theses (KEV) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
DP_Janoch.pdf | Plný text práce | 7,19 MB | Adobe PDF | View/Open |
PosudekVedoucihoSTAG-BlahnikV-57960.pdf | Posudek vedoucího práce | 59,27 kB | Adobe PDF | View/Open |
PosudekOponentaSTAG-PittermannM-17568.pdf | Posudek oponenta práce | 62,4 kB | Adobe PDF | View/Open |
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdf | Průběh obhajoby práce | 41,85 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/56762
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.