Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHavránková Tereza, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorHanáková, Denisa
dc.contributor.refereeSkopečková Eva, PhDr. Ph.D.
dc.date.accepted2024-6-10
dc.date.accessioned2024-07-12T09:09:16Z-
dc.date.available2023-1-19
dc.date.available2024-07-12T09:09:16Z-
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-4-29
dc.identifier94123
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/56815-
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá využitím videoher, jako prostředku pro vyučování slovní zásoby v hodinách anglického jazyka u žáků 1. stupně ZŠ. Práce se nejprve zaměřuje na kategorizaci slovní zásoby, na její učení a zapamatování. Dále se zabývá jednotlivými metodami využívanými pro výuku anglické slovní zásoby. Klíčovou částí jsou poté možnosti a využití videoher ve výuce anglického jazyka, jejich využití k rozšiřování anglické slovní zásoby a druhy slovní zásoby v nich zastoupené. Účelem této práce je prozkoumat efektivitu a případné limity využívání videoher během výuky. V praktické části je popsán výzkum, provedený s žáky 5. ročníku základní školy, který spočíval v implementaci videoher do výuky anglického jazyka. V práci jsou dále popsána pedagogická doporučení, limity výzkumu, návrhy na zlepšení či pokračování výzkumu a etické otázky.cs
dc.format67 s. (89 782 znaků)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectvideohrycs
dc.subjectslovní zásobacs
dc.subjectmotivacecs
dc.subjectaktivizacecs
dc.subjectučení v kontextucs
dc.titleVliv videoher na proces učení anglického jazyka u žáků \nl{}1. stupně základní školycs
dc.title.alternativePlaying video games and young English language learners.en
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-levelMagisterský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školy
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe thesis deals with video games as a tool for teaching vocabulary in English language classes for primary school students. The thesis first focuses on categorizing, learning, and memorizing vocabulary. It then explores various techniques and principles used for teaching vocabulary. The key part discusses the possibilities and utilization of video games for acquiring and memorizing new vocabulary. The purpose of this thesis is to examine the effectiveness and potential limits of this method. In the practical part, a study conducted with fifth-grade students was described, which involved implementing video games into English language teaching. The thesis also includes pedagogical recommendations, limits of the study, suggestions for improvement or continuation of the research, and ethical considerations.en
dc.subject.translatedvideo gamesen
dc.subject.translatedvocabularyen
dc.subject.translatedmotivationen
dc.subject.translatedactivationen
dc.subject.translatedlearning in contexten
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KAN)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova prace_Hanakova Denisa.pdfPlný text práce3,75 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Scan_pos_Hanakova_ved_Havr.pdfPosudek vedoucího práce54,55 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Scan_pos_Hanakova_opon_Skop.pdfPosudek oponenta práce74,87 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Scan_prubeh_Hanakova.pdfPrůběh obhajoby práce192,48 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/56815

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.