Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Zachová Markéta, PhDr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Zaňáková, Martina | |
dc.contributor.referee | Černík Roman, Mgr. et MgA. | |
dc.date.accepted | 2024-6-11 | |
dc.date.accessioned | 2024-07-12T09:10:33Z | - |
dc.date.available | 2023-1-26 | |
dc.date.available | 2024-07-12T09:10:33Z | - |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.date.submitted | 2024-4-19 | |
dc.identifier | 94499 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/56928 | - |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá analýzou a vyhodnocením stávajícího systému podpory a vzdělávání žáků s odlišným mateřským jazykem na vybraných základních školách prvního a druhého stupně. Využito bylo techniky polostrukturovaných rozhovorů se zainteresovanými pedagogickými pracovníky, analýzy vybraných školních dokumentů a kazuistik vybraných žáků s OMJ, vytvořených jejími třídními učiteli. Na základě zkušeností a výpovědí oslovených respondentů chceme prezentovat a vyhodnotit stávající systém podpory vzdělávání žáků s OMJ na základních školách a poskytnout příklady dobré praxe. | cs |
dc.format | 125 s. (30 417 znaků) | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení | |
dc.subject | žák s odlišným mateřským jazykem | cs |
dc.subject | systém jazykové podpory | cs |
dc.subject | doporučené postupy k práci s žáky s omj | cs |
dc.subject | systém hodnocení | cs |
dc.subject | podpůrná opatření | cs |
dc.subject | multikulturní výchova. | cs |
dc.title | Evaluace systému podpory a vzdělávání žáků s odlišným mateřským jazykem | cs |
dc.title.alternative | The evaluation of support´s system and educating foreign students | en |
dc.type | diplomová práce | |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-level | Magisterský | |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | |
dc.description.result | Obhájeno | |
dc.description.abstract-translated | The thesis is analyzing and evaluating the current system of support and education of foreign students in selected primary schools., 1st and 2nd degree. The techniques used were semi-structured interviews with teaching staff, documentation school analyze and case studies of selected pupils, made by their class teachers. Based on the experiences and accounts of the interviewees, we aim to present key areas of current education for pupils with different mother tongue or foreign pupils in primary schools and bring some recommendation to praxis. | en |
dc.subject.translated | pupil with a different mother tongue | en |
dc.subject.translated | language support system | en |
dc.subject.translated | recommended procedures for working with pupils with different mother tongue | en |
dc.subject.translated | assessment system | en |
dc.subject.translated | support measures | en |
dc.subject.translated | multicultural education. | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KPG) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Diplomova_prace_KPG_Zanakova_duben_24.pdf | Plný text práce | 1,27 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
posudek vedouci DP_M. Zanakova.pdf | Posudek vedoucího práce | 301,81 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Posudek DP Zanakova.pdf | Posudek oponenta práce | 3,96 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Zanakova.pdf | Průběh obhajoby práce | 54,19 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/56928
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.